صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
۳۰+ بهترین برنامه های هک کردن برای اندروید روت و غیر روت
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 1084
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 1193
عضویت: 28 /6 /1392
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 18
۳۰+ بهترین برنامه های هک کردن برای اندروید روت و غیر روت

ما در اینجا مجموعه ای کامل از بهترین برنامه های رایگان اندروید هک کردن را گردآوری کرده ایم که می تواند اندروید شما را به یک دستگاه فوق العاده تبدیل کند. می توانید با این برنامه های Android مانند WiFi Hacking ، نام های کاربری وب و گذرواژه های زیادی را هک کنید . همه این برنامه ها برای دانلود رایگان هستند ، بنابراین لیست برنامه های زیر را بررسی کنید.
۱. ZAnti Testetet Testing Android Toolkit Test Android
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/3-zanti.jpeg
zANTI یک ابزار آزمایش نفوذ تلفن همراه است که به مدیران امنیتی اجازه می دهد تا با فشار یک دکمه سطح ریسک شبکه را ارزیابی کنند. این ابزار آسان برای استفاده از تلفن همراه ، سرپرستان امنیت IT را قادر می سازد تا یک مهاجم پیشرفته را شبیه سازی کنند تا تکنیک های مخرب مورد استفاده را برای شناسایی شبکه های سازمانی شناسایی کنند.
۲. Wifi Kill (برنامه قطع اتصال افراد متصل به Wifi شما)
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Wifi-Kill-696x392-1.jpg
این یکی از برنامه های جالب است که باعث می شود تمام دستگاه های متصل به شبکه wifi اتصالشان قطع شود. با استفاده از این برنامه ، به راحتی می توانید دسترسی به اینترنت را به تمام دستگاههای دیگر که به همان شبکه وای فای متصل هستند ، مسدود کنید. بنابراین باید این برنامه جالب را در دستگاه Android خود امتحان کنید. توضیحات بیشتر
۳. CSploit – بهترین برنامه های هک کردن برای اندروید روت شده
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/CSploit.png
dSploit مجموعه ای از تحلیل و نفوذ شبکه اندروید است که هدف آن ارائه کامل ترین و پیشرفته ترین تکنیک ها به متخصصان / فناوری اطلاعات IT است. روی اندروید روت شده کار می کند.
۴. WPS connect
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/WPS-Connect.png
WPS Connect Android Wifi Hacking برنامه ای برای گوشی روت شده Android است. با استفاده از این برنامه ، می توانید ارتباط خالص کاربر دیگر را در همان شبکه wifi غیرفعال کنید. با استفاده از برنامه WPS Connect ، می توانید هر شبکه wifi را هک کرده و به طور خودکار به هر شبکه وای فای محافظت شده با رمز متصل شوید. WPS Connect را دانلود کنید و شروع به هک شبکه wifi در اطراف خود کنید.
۵. Wifi Wps Wpa Tester
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/WIFI-WPS-WPA-TESTER.png
بهترین برنامه اندرویدی که با Android روت شده شما کار می کند و یکی از بهترین برنامه ها برای شکسته شدن یک شبکه وای فای در اطراف شماست. با استفاده از این برنامه ، می توانید به برخی از روترهایی که دارای برخی از آسیب پذیری ها هستند ، وصل شوید که توسط این برنامه قابل هدف گیری است. بنابراین این برنامه را امتحان کنید ، مطمئناً بهترین نتیجه را که فکر می کنید دریافت خواهید کرد.
۶. WiFinspect
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Wifi-Inspect-App.jpg
WiFinspect یک ابزار چند منظوره است که برای متخصصان امنیت رایانه و سایر کاربران پیشرفته در نظر گرفته شده است که مایل به نظارت بر شبکه هایی هستند که در اختیار دارند یا مجوز آن را دارند ، یعنی برنامه یک ابزار ممیزی امنیتی است و یک هک نیست. بنابراین باید این برنامه جالب را در دستگاه Android خود امتحان کنید.
۷. Fing Networks Tools
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/fing.png
این یکی از بهترین ابزارهای آنالایزر شبکه است که روی Android روت شده شما کار می کند. فقط چند ثانیه به دستگاه های Wi-Fi خود متصل شوید و این برنامه سریع و دقیق است. Fing یک برنامه حرفه ای برای تجزیه و تحلیل شبکه است. یک رابط کاربری ساده به شما کمک می کند تا سطح امنیتی را ارزیابی کنید ، متجاوزین را شناسایی کرده و مشکلات شبکه را برطرف کنید.
۸. Arpspoof
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/11-arproof.jpg
Arpspoof ابزاری برای حسابرسی شبکه است که در ابتدا توسط Dug Song به عنوان بخشی از بسته dsniff خود نوشته شده است. این برنامه با جعل پاسخ های ARP و ارسال آنها به یک هدف خاص یا همه میزبان های موجود در مسیر شبکه محلی ، ترافیک را در شبکه محلی هدایت می کند.
۹. Network Discovery
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/4-network-Discovery.jpg
این برنامه بسیار ساده و جالب است که برای انجام عملکرد خود نیازی به دسترسی روت ندارد. بنابراین می توانید از این برنامه جالب در Android خود استفاده کنید تا تمام جزئیات شبکه را که Android شما در حال حاضر متصل به آن است را پیگیری کنید.
۱۰. Nmap for Android
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/9-nmap.jpg
Nmap (نقشه گیر شبکه) یکی از بهترین در بین ابزارهای مختلف اسکنر شبکه (پورت یاب) است ، Nmap به طور عمده برای سیستم عامل یونیکس توسعه یافته است اما اکنون در ویندوز و اندروید نیز موجود است. این برنامه یک برنامه رسمی نیست اما به نظر خوب می رسد.
۱۱. Network Spoofer
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/12-network-spoofer.jpeg
این برنامه یکی از بهترین ابزارهای تست امنیتی برای اندروید شماست. و این می تواند برای تغییر وب سایت ها در رایانه های افراد دیگر از تلفن های هوشمند مبتنی بر Android استفاده شود. اگرچه این دقیقاً یک ابزار تست نفوذ نیست ، اما هنوز هم می تواند به شما نشان دهد هک کردن یک شبکه خاص با اندروید خود چقدر ساده یا دشوار است.
۱۲. WiFi Finder
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/WiFi-Finder-696x340-1.jpg
Wi-Fi Finder به سادگی بهترین برنامه برای یافتن نقاط مهم Wi-Fi رایگان یا پرداخت شده آنلاین یا آفلاین است – مناسب برای کاربران اسکایپ در حال حرکت است. این برنامه می تواند جزئیات کانون Wi-Fi ، مکان تماس ، دریافت مسیر یا به اشتراک گذاری کانون ، نتایج فیلتر را بر اساس موقعیت مکانی (کافی نت ، هتل و غیره) یا نوع ارائه دهنده مشاهده و ، نقاط مهم Wi-Fi را در اطراف شما اسکن کند.
۱۳. Wifi Analyzer
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Wifi-Analyzer-696x392-1.jpg
تلفن Android خود را به آنالایزر Wi-Fi تبدیل می کند! کانالهای Wi-Fi را در اطراف خود نشان می دهد. به شما کمک می کند تا کانال کمتری برای روتر بی سیم خود پیدا کنید.
۱۴. WiFi You
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Wifi-you.png
WiFi You یک برنامه قدرتمند است که میلیون ها رمز عبور وای فای را که توسط کاربران نهایی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است ، ذخیره کرده و آنها را از سرور ابر ذخیره و توزیع کرده است تا شما بتوانید از شبکه رایگان و صرفه جویی در ترافیک استفاده کنید. این کلید wifi شما خواهد بود و به طور خودکار تمام شبکه های WiFi موجود را در نزدیکی شما پیدا می کند. می توانید با یک کلیک به وای فای رایگان وصل شوید.
۱۵. Arpspoof
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Arfspoof.png
Arpspoof ابزاری برای حسابرسی شبکه است که در ابتدا توسط Dug Song به عنوان بخشی از بسته dsniff خود نوشته شده است . این برنامه با جعل پاسخ های ARP و ارسال آنها به یک هدف خاص یا همه میزبان های موجود در مسیر شبکه محلی ، ترافیک را در شبکه محلی هدایت می کند .
۱۶. Droid Pentest Update
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Droid-Pentest-Update.jpg
Droid Pentest به شما کمک می کند تا تمام برنامه های Android را برای آزمایش نفوذ و هک کردن پیدا کنید تا بتوانید بستر تست نفوذ کامل را ایجاد کنید. این یکی از بهترین برنامه های هک کردن اندروید است .
۱۷. DroidSheep
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/DroidSheep.jpg
DroidSheep [Root] یک برنامه Android برای تجزیه و تحلیل امنیتی در شبکه های بی سیم و گرفتن حساب های Facebook ، Twitter ، LinkedIn و حساب های دیگر است. DroidSheep به عنوان ابزاری برای تست امنیت حساب های شما ساخته شده است و بر اساس پایان نامه لیسانس من با عنوان “جلسه ربودن در دستگاه های اندرویدی” است.
۱۸. Droidsheep guard
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Droidsheep-guard.jpg
DroidSheep سادگی ربودن جلسه را در یک شبکه WiFi نشان می دهد ، فقط با یک کلیک می توانید به حساب های فیس بوک ، eBay ، توییتر ، LinkedIn نفوذ کنید.
۱۹. Droidsniff
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Droidsniff.png
DroidSniff یک برنامه Android برای تجزیه و تحلیل امنیتی در شبکه های بی سیم و گرفتن حساب های Facebook ، Twitter ، LinkedIn و حساب های دیگر است. این یکی از بهترین برنامه های هک کردن است اما فقط برای اهداف امنیتی ساخته شده است.
۲۰. Eviloperator
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/evil-operator.jpg
این برنامه دو دوست را به مکالمه تلفنی متصل می کند و باعث می شود آنها فکر کنند با هم تماس گرفته اند! تماس را ضبط کنید و ضبط را با شخص سوم به اشتراک بگذارید. این برنامه از جمله برنامه های جاسوسی خوب است.
۲۱. Faceniff
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Faceniff-1024x554-1.png
حساب فیس بوک شما در معرض خطر است ، دقیقاً مانند Firesheep (برای هک کردن فایرفاکس ) یک FaceNiff برای ربودن جلسه وب سایت های معروف شبکه های اجتماعی از جمله Facebook و Twitter وجود دارد. FaceNiff توسط Bartosz Ponurkiewicz ساخته شده است که قبلاً Firesheep را ایجاد کرده اما faceniff برای سیستم عامل Android است.
۲۲. Droidsqli
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Droidsqli.jpg
این اولین ابزار تزریق SQL برای اندروید است. شما می توانید تزریق SQL را در هر سایتی که دارای آسیب پذیری تزریق SQL باشد ، امتحان کنید. این یکی از بهترین برنامه های هک کردن اندرویدی است.
۲۳. Shark
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Shark-696x522-1.jpg
این برنامه عمدتاً برای ردیابی فعالیت سایر دستگاه ها طراحی شده است. این کار برای کارکنان دفتر طراحی شده است تا بتوانند در دفتر یا اعضای تیم پیگیری کنند .
۲۴. Sharkreader
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Sharkreader.jpg
این برنامه برای خواندن پرونده های PC . عدم ثبات / خطاها می باشد. این یک برنامه هک اندروید بسیار مفید برای ردیابی خطاهای اندرویدی است.
۲۵. SMSCombo
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/SMSCombo.jpg
SMS Combo به شما امکان می دهد تا با لمس یک دکمه ، یک پیامک ساده ارسال کنید. می توانید چندین بار پیاپی با لمس یک دکمه چندین پیامک را به چندین نفر از مخاطبین خود ارسال کنید . آیا می خواهید برای دعوت دوستانتان به مهمانی ، به چندین مخاطب پیام دهید؟ پس این مناسب ترین برنامه است.
۲۶. SSLstrip
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/SSLstrip.jpg
SSLStrip for Android (Root) برنامه محبوب برای موبایل با حدود ۱۰۰۰۰ بار دانلود ، می باشد ، با این برنامه می توانید حمله HTTP Downgrading انجام دهید و کارهای مختلفی از هک کردن را انجام دهید.
۲۷. USBCleaver
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/USBCleaver.png
هدف از USB Cleaver بازیابی بیصدا اطلاعات از رایانه ویندوز ۲۰۰۰ یا بالاتر از جمله هشدارهای رمز عبور است .
۲۸. Whatsapp sniffer
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Whatsappsniffer.jpg
اگر می خواهید چت های خصوصی ، audios و فیلم های دوستان واتس اپ را که از Connection وای فای شما استفاده می کند را دانلود کنید این برنامه بهترین انتخاب است ، باید آن را امتحان کنید.
۲۹. Wibrvlus
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/Wibrvlus.png
WIBR + برنامه پیشرفته ای برای تست امنیت شبکه های WIF / WPA2 PSK WiFi است . این برنامه نفوذ بی سیم در یک شبکه را تشخیص می دهد.
۳۰. WifiAnalyzer
تصویر: https://learnparsi.com/wp-content/uploads/2020/03/WifiAnalyzer.png
تلفن اندرویدی شما را به آنالایزر Wi-Fi تبدیل می کند !! کانالهای Wi-Fi را در اطراف خود نشان می دهد. به شما کمک می کند تا کانال کمتری برای روتر بی سیم خود پیدا کنید.
توجه داشته باشید که کلیه مطالب برای اهداف تحقیقات امنیتی در نظر گرفته شده اند و نباید از آنها به صورت غیرقانونی استفاده شود.


خدايا ، من در كلبه فقيرانه خود چيزی را دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري ،من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

همیشه امیـــد داشته باش
یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:44
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :