صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
12 نمونه جدید و جذاب از وبلاگ نویسی برای مبتدیان
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 1642
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 1193
عضویت: 28 /6 /1392
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 18
12 نمونه جدید و جذاب از وبلاگ نویسی برای مبتدیان

در این مقاله ما نمونه کاملی از مثال های وبلاگ نویسی که در CMS های مختلف وبلاگ مانند وردپرس، جوملا و Drupal پشتیبانی می شود را با شما به اشتراک می گذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در واقع از زمانی که اینترنت وارد دنیای ما شد، میلیون ها میلیون وبلاگ ایجاد شده است. بسیاری از آن ها به این دلیل که صاحبانشان علاقه ای نداشتند و یا آن ها را رها کردند از یاد رفته اند و برخی از آن ها به این دلیل که صاحبان آن ها علاقمند به تولید محتوا بوده اند و مقاله نویسی را ادامه داده اند، هنوز هم در دسترس می باشند. این تکامل دائمی محتوا است که باعث می شود تا افراد بیشتری برای وبلاگ نویسی اقدام کنند و به خصوص در صورتی که مقاله ها مفید برای مردم باشند، آن ها را جذب خواهند کرد.

هر نمونه ذکر شده در این پست به نوعی متفاوت است و به شما اطلاعات منحصر به فردی را اضافه می کند. همچنین باید بدانید که نویسندگان نیز می توانند تجربه های جدیدی را از وبلاگ نویسی داشته باشند. ما در ادامه قصد داریم در خصوص وبلاگ نویسی و نمونه های معروف آن با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

برخی از وبلاگ نویس ها در ماه بیشتر از 100 هزار دلار درآمد کسب می کنند و برخی دیگر از آن ها تنها یک سرگرمی برای صاحبان آن هاست. اما هدف اصلی در تولید محتوای بلاگ، علاقه و عشقی است که به نوشتن و به اشتراک گذاری اطلاعات وجود دارد.

آیا می خواهید وبلاگ نویسی را برای خودتان شروع کنید؟
به یاد داشته باشید که ایجاد یک وبلاگ برای شما هزینه خاصی در پی نخواهد داشت و شما می توانید با هزینه ای در حدود 1.45 دلار در ماه یک هاست را خریداری کرده و آن را فعال سازی کنید. میزبانی وب، SSL رایگان، ایمیل و وب ساز می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به سادگی در این راه قدم بردارید و کل هزینه های شما چیزی در حدود 2.95 دلار خواهد شد.
مثال هایی از بلاگ هایی که در زمینه کاهش هزینه هستند
بلاگ های مقرون به صرفه در سه سال گذشته، بسیار مورد استفاده بسیاری از وبلاگ نویسان تبدیل شده اند. در واقع می توان گفت که شما می توانید با درآمد بالا و صرفه جویی در هزینه ها، دستمزد بسیار بالایی داشته باشید و این مسئله برای بسیاری از مردم می تواند محبوب باشد. در واقع شما می توانید با استفاده از این شیوه هزینه های بسیار کمتری را پرداخت کنید. ایجاد یک وبلاگ به شما کمک می کند تا بتوانید بدون هزینه های رایج در زمینه راه اندازی یک وب سایت، کسب و کار خود را رونق داده و در این خصوص می توانید کسب درآمد بسیار خوبی را داشته باشید. همچنین شما می توانید با بک لینک از دیگر سایت ها و یا استفاده از خدمات Google Ads به سادگی در این خصوص فعالیت داشته باشید. این وبلاگ ها در زمینه کاهش هزینه های روزمره زندگی صحبت می کنند و از این روی می توانند بسیار پرطرفدار باشند. در واقع امروزه برای کسب و کار های مختلف ، انواع بلاگها آن هم به صورت کاملاً تخصصی ایجاد شده و در دسترس می باشد. مطابق مطالب درج شده در وب سایت elegantthemes.com بیاندازید و از آن در مورد انواع وبلاگ با مطالب متنوع بهره ببرید.
وبلاگ Miss Thrifty
یکی از محبوب ترین وبلاگ های کم هزینه ای که امروزه بسیار شناخته شده است، Miss Thrifty است که در کشور انگلستان در حال فعالیت می باشد و با هزینه ای بسیار کم در حال فعالیت است. در واقع این وبلاگ به مادران انگلیسی کمک می کند تا صرفه جویی را یاد بگیرند و اطلاعاتی را در خصوص کاهش میزان وابستگی به پول نقد را در اختیار آن ها قرار می دهد. در نهایت این وبلاگ نویسی شما می توانید یاد بگیرید که چطور دستمزد خود را افزایش دهید و همچنین صرفه جویی های اقتصادی بیشتری داشته باشید چرا که این امر در زمینه زندگی روزمره به یک ضرورت تبدیل شده است.

نکته جالبی که در مورد این وبلاگ نویسی باید با شما در میان بگذاریم، لحن مکالمه ای است که با شما صحبت می کند. در واقع این لحن باعث می شود تا افراد بیشتری به وبلاگ شما جذب شوند و همین امر باعث می شود تا بسیاری از خوانندگان به این مقاله جذب گردند. محتوا به طرز شگفت انگیزی تولید می شود وبلاگ نویسی حرفه ای باعث شده است تا کاربران اعتماد کنند. مطالب 100 قابل اجرا هستند و می توانند تغییر بسیار زیادی را در هزینه های زندگی شما ایجاد کنند. از این روی به یکی از مهم ترین و مورد علاقه ترین وبلاگ های دنیا تبدیل شده است.

وبلاگ Skint Dad
وبلاگ Skint Dad نیز می تواند یکی دیگر از بلاگ های واقعا پرطرفداری باشد که به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در واقع این وبلاگ مانند مثال قبلی کار می کند ولی به پدران روش هایی را برای کاهش هزینه های روزمره خود می گوید. همچنین باید بدانید که این وبلاگ به شما توصیه می کند تا مقداری از درآمد خود را پس انداز کنید تا بتوانید در کار خود موفق باشید. به طور کلی می توان گفت که بسیاری از پدران جدید که به دلیل تغییر شغل به دنبال روش هایی برای صرفه جویی هستند، این وبلاگ را مورد استفاده قرار می دهند و این وبلاگ امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه کارآفرینی هستند

وبلاگ SolopreneurHour.com

وبلاگ SolopreneurHour.com نمونه ای از وبلاگ نویسی است که امروزه مورد علاقه بسیاری از طرفداران بوده است، به شما کمک می کند تا بتوانید یک کسب و کار راه اندازی کنید و همچنین در کسب درآمد بیشتر به شما کمک می کند. همچنین باید بدانید که در این وبلاگ علاوه بر وبلاگ نویسی در خصوص تولید پادکست نیز فعالیت بسیار گسترده ای انجام می شود و پادکست ها در iTunesبسیار پرطرفدار هستند. همچنین فضای تبلیغاتی که در این بلاگ وجود دارد می تواند به شما کمک کند تا به یک روش عالی برای کسب درآمد بیشتر در دسترسی داشته باشید و در نهایت یک ابزار بسیار مناسب برای کسب درآمد به شمار می رود.
وبلاگ Breakingintosturtups.com
در میان انواع وبلاگ نویسی در حوزه کسب و کار، بسیاری از استارتاپ ها و افراد موفق داستان خود را در وبلاگ Breakingintosturtups.com منتشر می کنند و شما می توانید برای رشد شخصی و کسب و کار خود از این شیوه استفاده کنید. در واقع به زودی می توانید با افرادی که در این خصوص اطلاعاتی دارند به بحث بپردازید و این بلاگ امروزه بسیار مورد توجه بوده است. بسیاری از افرادی که در زمینه تجارت توانسته اند کسب درآمد کنند، از این وبلاگ استفاده می کنند و این وبلاگ را می توان یکی از بهترین نمونه های وبلاگ نویسی در حوزه کسب و کار دانست.
مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه فناوری هستند
یکی از انواع وبلاگ نویسی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد مربوط به بلاگ فناوری می باشند. در واقع این موضوع جدیدی برایو بلاگ نویسی به شمار نمی رود چرا که بسیاری از وبلاگ نویسان تکنولوژی از ابتدای ورود اینترنت به دنیای ما وارد دنیای ما شده اند. در واقع باید بدانید که گستره فعالیت این بلاگ ها کارایی بسیار زیادی دارند و این ترفند می تواند یکی از بهترین روش های تولید محتوا باشد. شما می توانید در مورد تکنیک ها و پیشرفت تکنولوژی صحبت کنید و اطلاعاتی را در این خصوص با دیگران به اشتراک بگذارید که قطعا برای مخاطبین شما می تواند بسیار حیاتی باشد. همچنین شما می توانید در محیط زیست فناوری با مخاطبین خود صحبت کنید. در نهایت می توان گفت که این موضوعات برای تولید محتوا وبلاگ نویسی امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند و مخاطبین بسیاری را به خود جذب می کنند.

در هر حال ما در ادامه قصد داریم چند بخش فناوری مختلف را به شما معرفی کنیم که به آن ها علاقمند هستیم و با شما در زمینه روش های تولید محتوا در این خصوص بر اساس نمونه ها و مثال ها صحبت کنیم که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد.

وبلاگ knowtechie.com
سایت knowtechie.com از ابتدای راه اندازی نسبت به حال حاضر با پیشرفت بسیار زیادی همراه بوده است. در خصوص تکنولوژی و نرم افزارهای جدید نویسنده های مختلف فعالیت می کنند و شما می توانید با دنبال کردن این بلاگ اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.

این بلاگ در ابتدای راه کار خود را به عنوان سرگرمی آغاز کرد ولی به سرعت تبدیل به تجارتی شد که بسیاری را به خود جذب کرد. در واقع شما می توانید اطلاعات مربوط به این تکنولوژی را به سادگی به دست بیاورید و اطلاعات لازم را در خصوص ویژگی های مختلف به دست بیاورید. وبلاگ نویسی در این سایت به گونه ای بسیار جذاب انجام می شود و شما می توانید با اصطلاحات و واژگانی که در خصوص فناوری به کار برده می شود به سادگی ارتباط برقرار کنید و در واقع این بلاگ می تواند یک انتخاب برای تمامی افراد به شمار رود.

مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه کسب درآمد هستند
مانند وبلاگ هایی که در خصوص کاهش هزینه ها می نویسند، بسیاری از وب سایت ها از زمانی که مشکلات اقتصادی در دنیا به وجود آمده است، در خصوص کسب درآمد می نویسند و از این روش وبلاگ نویسی به موفقیت دست پیدا می کنند. در واقع می توان گفت که تمایل برای کسب درآمد بیشتر در داشتن کیفیت زندگی بهتر به شما کمک می کند و این بلاگ ها با همین موضوع در حال کار هستند تا با افزایش هزینه های زندگی، اطلاعاتی در خور توجه را به دیگران ارائه دهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این زمینه وبلاگ نویسی با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
وبلاگ SideHustleNation.com
وبلاگ SideHustleNation.com را می توان به عنوان معرفی کننده جامعه آنلاینی در نظر داشته که کارآفرینان در آن صحبت می کنند و وبلاگ نویسی در خصوص آزادی مالی از طریق ایجاد مشاغل مختلف می باشد. در واقع پست های بسیاری در این بلاگ وجود دارد که در خصوص کسب درآمد بیشتر در کنار حقوق ثابت با شما صحبت می کند. این وبلاگ در کنار وبلاگ نویسی از تولید پادکست نیز استفاده می کند و در زمینه تولید ثروت نیز با شما همراه خواهد بود تا بتوانید بازاریابی محتوایی بسیار جذابی را داشته باشید.
وبلاگ MyWifeQuitHerJob.com
وبلاگ MyWifeQuitHerJob.com یک وب سایت بسیار عالی با وبلاگ نویسی بسیار جذاب که می تواند تجارب 5 تا 9 ساله خود را به اشتراک بگذارد تا خانواده ها بتوانند در خصوص کسب درآمد بیشتر ایده بگیرند. این وبلاگ بسیار ساده است و شما می توانید مانند این وبلاگ را به سادگی با استفاده از وردپرس بسازید. همچنین محتوا در این وبلاگ بسیار خوب مورد استفاده قرار گرفته است و در خصوص وبلاگ نویسی بسیار خوب توضیحاتی ارائه شده است. شما می توانید در این وبلاگ به متن ها، ابزارها، آموزش ها و همچنین پادکست های خوبی دسترسی داشته باشید که به شما کمک می کند تا درآمد خود را افزایش دهید. پادکست های ارائه شده از لحاظ کیفی بسیار خوب هستند و این وبلاگ توانسته است موفقیت بسیار زیادی را کسب کند. باید بدانید که این وبلاگ از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند.

در مورد محتوای نوشتاری که در این وب سایت استفاده می شود، باید بدانید که ماهانه ده ها بازدید برای هر پست انجام می شود و شما به طور بالقوه می توانید با فضای تبلیغاتی که توسط وبلاگ نویسی در اختیار شما قرار داده می شود. ماهیانه صد ها دلار درآمد داشته باشید.

مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه آموزش والدین هستند
وبلاگ های مختلفی در زمینه آموزش والدین به خصوص مادران در حال فعالیت می باشند و ما در این قسمت قصد داریم شما را بیشتر با این وبلاگ ها آشنا کنیم که قطعا برای شما مفید واقع خواهد شد. شما می توانید اطلاعاتی مفید را به دست بیاورید و در نهایت می توانید در این خصوص فعالیت حرفه ای داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص این وبلاگ ها با شما صحبت کنیم.
وبلاگ GiovannaFletcher.com
Giovanna به عنوان یک نویسنده، وبلاگنویس و ولاگر (تولید کننده محتوای ویدیویی) و مادر شناخته می شود که محتوای وبلاگ نویسی وی در خصوص زندگی وی به عنوان یک مادر و همسر به شمار می رود. پادکست های مادر خوشحال، بچه خوشحال نیز از طریق همین وبلاگ منتشر می شود.

شما می توانید تنوع موضوعی بسیار خوبی را از این وبلاگ انتظار داشته باشید و پست های آموزنده بسیار خوبی به شما ارائه می شود که برای مادران می تواند بسیار مفید باشد. همچنین شما می توانید در خصوص رفتار والدین با یکدیگر و با کودک بیشتر اطلاعات به دست بیاورید و این واقعیت باعث می شود تا بتوانید به نکات تازه ای دسترسی پیدا کنید. این وبلاگ امروزه به یکی از پرطرفدارترین گزینه ها شناخته می شود.

وبلاگ CupOfjo.com
یکی از بهترین مادرانی که وبلاگ نویسی می کند را در وبلاگ CupOfjo.com می توانید مشاهده کنید که اطلاعات کاملا مفیدی را برای مادران پا به سن گذاشته به اشتراک می گذارد و شما می توانید به موضوعات مختلفی دسترسی داشته باشید. در این وبلاگ شما می توانید به اطلاعات به روز دسترسی داشته باشید و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.
وبلاگ Bit of Momense
یکی دیگر از وبلاگ نویسی های موفق را می توانید در مورد موضوع مادر و کودک در وبلاگ Bit of Momense مشاهده کنید. تنوع موضوعی مناسب و برخورداری از نکات مهم در کنار نکات آموزشی در خصوص نگهداری از کودک، آشپزی برای کودک، کار با بچه ها، سلامتی و غیره را شما می توانید در این وبلاگ مشاهده کنید. برخی از مهم ترین نکات در این خصوص را می توانید در این بلاگ مشاهده کنید.
وبلاگ Motherhooddiaries.com
وبلاگ Motherhooddiaries.com به عنوان یک بستر آنلاین مخصوص والدین شناخته می شود که مادران و پدران آینده می توانند نظرات و تخصص ها را در مورد مسائلی که با آن ها برخورد کرده اند به دست بیاورد. لیلا به عنوان صاحب این وب سایت کلمات کلیدی مخصوص والدین را هدف قرار داده است و بر اساس آن نسبت به وبلاگ نویسی اقدام کرده است. باید بدانید که این وبلاگ در شبکه های اجتماعی نیز بسیار مورد توجه بوده است و یک منبع ترافیک بسیار قوی جایگزین Google را به این شیوه به دست آورده است. مخاطبان می توانند از این روش برای ورود به سایت استفاده کنند.
مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه والدین فعالیت می کنند
وبلاگ we the parents
این وبلاگ را می توانیم به عنوان یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی والدین بدانیم که برای بسیاری از مخاطبین جذاب بوده است. در واقع شما می توانید اطلاعات مربوط به پدران و مادران را در این وب سایت مشاهده کنید و این وبلاگ از لحاظ محتوایی بسیار گسترده است. در واقع یک زوج جوان وبلاگ نویسی را بر عهده دارند و در مورد مسائل مورد نظر خود و همچنین شیوه ای که برای بزرگ کردن کودک خود استفاده می کنند می نویسند. همچنین به بررسی اسباب بازی و وسایل کودک نیز می پردازند.

در واقع می توان گفت که هدف اصلی وبلاگ نویسی برای این سایت را می توان انجام تحقیقاتی دانست که والدین را به خود جذب می کند و برای آن ها بسیار با اهمیت می باشد. یافتن محصولاتی که مربوط به کودک باشد شاید از سمت Google کمی سخت باشد و از این روی این افراد نسبت به تولید محتوا اقدام می کنند. شما می توانید در این وبلاگ نظرات این زوج را در این خصوص بدانید.

سایت طراحی بسیار زیبایی دارد و به سرعت اجرا می شود. یک نمونه بسیار عالی از استفاده وردپرس در راه اندازی وبلاگ و وبلاگ نویسی شناخته می شود و به خوبی سفارشی سازی شده است تا کاربران بتوانند از آن استفاده داشته باشند.

مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه غذا و نوشیدنی فعالیت می کنند
Pinch of Yum
یک وبلاگ بسیار پرطرفدار در زمینه غذا به شمار می رود و بسیاری را به خود جذب می کند. شما می توانید در این بلاگ اطلاعاتی را در زمینه هنر و غذا به دست بیاورید و وبلاگ نویسی را بهتر انجام دهید. در واقع استفاده از کلمات در این وبلاگ به گونه ای بوده است که شما را قانع می سازد تا به دنبال دستورات غذایی و آشنایی بیشتر با غذای ملل باشید. همچنین باید بدانید که این بلاگ در طول سال ها لیست ایمیل بسیار گسترده ای دارد که از آن ها برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده می کند. شما می توانید با ورود ایمیل خود به این وبلاگ، اطلاعاتی در زمینه آخرین پست ها و لینک های وابسته را به دست بیاورید، در خصوص پیشنهادات ایمیل به شما زده می شود و کوپن های تخفیفی را می توانید دریافت کنید.

در این وبلاگ می توانید به منابع نیز دسترسی داشته باشید که باعث شده است تا بسیاری از وبلاگ نویسان بتوانند از ایده های این وبلاگ الهام بگیرند و وبلاگ نویسی موفق تری را داشته باشند.

وبلاگ Cookie & Kate
این وبلاگ غذایی نیز به مخاطبین خود در زمینه طرز تهیه کوکی های خوشمزه آموزش می دهد و همچنین می تواند به سبب استفاده از شیوه نوین تولید محتوا در این خصوص موفقیت بسیار زیادی را کسب کند. در واقع می توان گفت که برای وبلاگ نویسی و آموزش این کار، Cookie & Kate یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.

وبلاگ iamfoodblog.com
از دیگر وبلاگ نویسی های بسیار جذابی که در خصوص غذا محتوای باکیفیت بالایی را ارائه می دهد را می توان وبلاگ iamfoodblog دانست. در واقع این بلاگ از لحاظ بصری بسیار ساده است و در مواردی که آموزش های غذایی می دهد، شما می توانید به صورت صد در صدی از این محتوا استفاده کنید. تمامی دستورالعمل ها به صورت حرفه ای در دسترس شماست و در منزل می توانید آن ها را استفاده کنید. همچنین عکاسی فوق حرفه ای از غذا باعث می شود تا شما بتوانید درک بهتری از غذا داشته باشد.

در این وبلاگ از یک پلن درآمد زایی بسیار هوشمند استفاده شده است. در واقع زمانی که وارد صفحه چه مواد غذایی در منزل دارم مراجعه کنید، شما می توانید به تمامی خوراکی ها و ظروف که از سایت های اینترنتی مانند آمازون در دسترس شما می باشد را خریداری کنید که این شیوه بسیار مناسب به شمار می رود.

این بلاگ را می توان یکی از موفق ترین وبلاگ نویسی ها در زمینه مواد غذایی دانست که به مخاطب کمک می کند تا بتواند به سادگی در مورد غذا تحقیق کرده و اطلاعات بیشتری را به دست بیاورد. پست های تولید شده در این مقاله نیز برای شما می تواند بسیار جذاب باشد.

وبلاگ 12*75
وبلاگ 12*75 به عنوان یکی از جذاب ترین نمونه های وبلاگ نویسی در خصوص نوشیدنی به شمار می رود و بسیاری از تجارت های این زمینه را با شما آشنا می سازد که قطعا می تواند برای شما جذاب به شمار رود و شما می توانید در این خصوص اطلاعات لازم را به دست بیاورید. در میان مقالات می توانید داستان هایی که در خصوص تولید انواع نوشیدنی توسط تجار این عرصه بیان شده است را مشاهده کنید و در واقع موضوع کار و طرز تولید محتوا به گونه ای بوده است که قطعا برای شما می تواند جذاب و ایده ای بسیار خوب باشد.
مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه توسعه فردی فعالیت می کنند
در صورتی که به دنبال یک وبلاگ برای توسعه شخصی هستید و به افراد آموزش می دهید که از لحاظ روحی و معنوی چطور خود را بهبود بخشند، نمونه های موفقی در این زمینه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.
وبلاگ Tinybuddha.com
با توجه به این مسائل می توان گفت که این سایت می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و توسط Lori Deschene طراحی شده است. این نویسنده راهنمای توسعه فردی شناخته می شود و در طی دو سال گذشته توانسته است با توجه به شیوه ای که برای وبلاگ نویسی در نظر داشته است، موفقیت بسیار خوبی را کسب کند. باید بدانید که داده های ارائه شده از سوی این وبلاگ نویس، راهنمایی هایی در خصوص روابط در زندگی، زندگی سالم و در زمینه بهبود فکری و ذهنی به شمار می رود.

با توجه به این مثال می توان گفت که این وبلاگ توسعه شخصی به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای مربوط به موضوع را تولید کنید و می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید.

مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه ورزش فعالیت می کنند
هزاران وبلاگ و وبسایت در دنیا وجود دارند که در دنیای اینترنت می توانند به شما کمک کنند تا در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشید و بتوانید ورزش کردن را بهتر یاد بگیرید. در واقع باید بدانید که این وبلاگ ها به شما کمک می کند تا بتوانید محبوبیت خود را بیشتر کنید و در نهایت بسیار سودآور از لحاظ مالی می باشد.

در ادامه وبلاگ های تناسب اندام را به شما معرفی می کنیم که می توانند مثال های موفقی در زمینه وبلاگ نویسی به شمار روند و مورد استفاده شما خواهند بود.

وبلاگ NiaShang.com

یک وبلاگ بسیار مشهور که در زمینه وبلاگ نویسی تناسب اندام در حال فعالیت می باشد و به خصوص مطالبی را در خصوص زنان به اشتراک می گذارد. زنانی که مخاطب این وبلاگ هستند تشویق به انجام تمرینات ورزشی می شوند و در نهایت می توانند تناسب اندام بسیار بهتری داشته باشند. نیا در این مقالات در مورد تناسب اندام و در مورد سلامت بدن زنان با ورزش کردن صحبت می کند و روش هایی را برای کاهش وزن بدن یا افزایش آن با شما به اشتراک می گذارد. همچنین این وبلاگ یکی از روش های سلامتی را که به نام مانترا شناخته می شود را معرفی می کند.

در واقع در زمینه وبلاگ نویسی این وبلاگ می تواند یک نمونه بسیار موفق با پیامی بسیار واضح به شمار رود و مورد توجه خوانندگان قرار می گیرد. نکات بسیار مثبتی را با شما به اشتراک می گذارد و برای مخاطبین بسیار جذاب می باشد.

مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه توسعه وردپرس فعالیت می کنند
در این قسمت قصد داریم چند نمونه از وبلاگ هایی را به شما معرفی کنیم که موضوع وبلاگ نویسی در آن ها توسعه وبلاگ های وردپرسی می باشد. در واقع آموزش هایی در خصوص سایت های وردپرسی ارائه می شود و در زمینه چگونگی دریافت تبلیغات نیز در این شیوه از وبلاگ نویسی صحبت می شود. شما می توانید با استفاده از این وبلاگ ها به طور کلی برنامه ریزی خاصی را برای تولید محتوا انجام دهید و در صورتی که اطلاعاتی در این خصوص داشته باشید می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.
وبلاگ sitebeginner.com
این وب سایت بسیار ساده است و اطلاعات مربوط به طیف وسیعی از اطلاعات را با شما به اشتراک می گذارد و شما می توانید این اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید با استفاده از این وب سایت به سادگی اطلاعات مربوط به طراحی سایت وردپرسی را به دست بیاورید.

وبلاگ Wptavern.com

وردپرسTavern را می توان گفت که یکی از سایت هایی است که بسیار در میان جامعه وردپرس پر بازدید به شمار می رود. در واقع باید بدانید که وبلاگ نویسی با استفاده از این شیوه به شما کمک می کند تا بیشتر در مورد وردپرس آموزش ببینید و می توانید در این خصوص اطلاعات لازم را به دست بیاورید و از این روی توانسته است میزان مخاطبین بسیار زیادی را به خود جذب کند.

مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنند

وبلاگ Gaps.com
این سایت جدیدی است که در ژانویه 2017 راه اندازی شده است و شما می توانید از این سایت استفاده داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که این وبسایت می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای بازاریابی آنلاین باشد و می توانید برای وبلاگ نویسی از این سایت ایده بگیرید. در واقع می توان گفت که شیوه کار این وب سایت آن است که محتوا و وبلاگ نویسی جذابی انجام دهد و در نهایت باعث می شود تا شما برای خرید محصول یا دریافت خدمات از یک شرکت اینترنتی روی لینک کلیک کرده و از این روش برای کسب درآمد استفاده داشته باشید. Gaps.com را می توان یکی از بهترین وبلاگ های ایده پرداز دانست که می توانید از آن الهام بگیرید.
مثال هایی از بلاگهایی که در زمینه عکاسی فعالیت می کنند
در این قسمت شما می توانید نمونه های بسیار جذابی که در خصوص وبلاگ عکاسی در حال فعالیت می باشند و در زمینه وبلاگ نویسی عکاسی در حال فعالیت می باشند را مشاهده کنید. این وبلاگ می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای راه اندازی باشد و شما می توانید کسب سود بسیار خوبی را با استفاده از این شیوه داشته باشید.
وبلاگ Erickmphotography.com
به طور کلی می توان گفت که این شیوه از طراحی وبلاگ بسیار استثنایی به شمار می رود و شما می توانید با توجه به وبلاگ این سایت نسبت به وبلاگ نویسی بسیار جذاب در زمینه عکاسی اقدام کنید. محتوای دوستانه، واضح و صریح و در کنار آن استفاده از پست هایی که متفاوت می باشند می تواند به شما کمک کند تا در زمینه وبلاگ نویسی موفق باشید.

آیا آماده طراحی وبلاگ شخصی خود می باشید؟

در صورتی که آمادگی لازم را بر اساس نمونه های بیان شده در این مقاله به دست آورده باشید در کوتاه ترین زمان می توانید نسبت به راه اندازی وبلاگ خود اقدام کنید. با توجه به این شیوه بیان شده برای وبلاگ نویسی می توانید در کوتاه ترین زمان به کسب درآمد برسید.


خدايا ، من در كلبه فقيرانه خود چيزی را دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري ،من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

همیشه امیـــد داشته باش
شنبه 07 اسفند 1400 - 21:12
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :