صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار در رنج های قیمتی‌ مختلف (اسفند ۱۴۰۰)
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 2478
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 1193
عضویت: 28 /6 /1392
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 18
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار در رنج های قیمتی‌ مختلف (اسفند ۱۴۰۰)

راهنمای خرید گوشی موبایل

مشخص کردن اولویت در خرید برای شما به عنوان خریدار، انتظار شما از دستگاه موبایل و اینکه چه کسی قرارست از آن استفاده کند، برای انتخاب بهترین گوشی بسیار حائز اهمیت است، برای مثال ممکنست بخواهید برای فرزند ۱۴ساله خود یک دستگاه موبایل تهیه کنید یا به دنبال خرید یک گوشی عالی با قیمتی مناسب برای هدیه دادن به فردی باشید که شناخت کلی نسبت به شخصیت، کار و شیوه زندگی او دارید.
شما در هنگام خرید گوشی چه نکاتی را مد‌نظر قرار می‌دهید؟ اینجاست که باید بدون تأثیر از تبلیغات و صرف هزینه زیاد در خرید، یک انتخاب معقول انجام دهید.

در نظر داشته باشید تمامی مدل‌ها و قیمت‌های ذکر شده در این مقاله به استناد قیمت جهانی آن آورده شده است و در ایران با توجه به نوسانات بازار ممکن است به مرور این قیمت‌ها نوسان داشته باشند.

نکته اصلی در زمان انتخاب اینجاست که باید صرف نظر از برند یا قیمت گوشی و امکانات مورد استفاده در یک دستگاه موبایل، خوب یا بد بودن یک گوشی و نوع امکانات آن را بسته به کاربرد و نیاز را خودتان تعیین کنید. ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر این مورد را بهترین راهنمای خرید گوشی هوشمند برای افراد مختلف می‌داند. برای اینکه در رابطه با قیمت گوشی موبایل تصمیم‌‌گیری بهتری داشته باشید در ادامه چند مدل از گوشی‌های موبایل در محدوده قیمتی مختلف به همراه مشخصات آنها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بسته به نیاز خود بهترین موبایل را انتخاب کنید.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/rahnama1.88.jpg
مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی سامسونگ از هر سری
راهنمای خرید گوشی تا ۲ میلیون
برای انتخاب بهترین گوشی در این محدوده قیمتی تا ۱ میلیون تومان شما انتخابات کمی دارید و گوشی‌های این کلاس معمولاً به درد کسانی می‌خورد که استفاده چندانی از گوشی خود ندارند و صرفاً استفاده آن‌ها کاملاً معمولی و روزمره است. واقعیت این است که دیگر نمی‌توان گفت که کسی می‌تواند در این محدوده قیمتی مدلی را با استانداردهای ساخت کنونی خریداری کند. شاید بتوان در این محدوده تنها گوشی‌های ساده را دسته‌بندی کرد.
ولی اگر کمی منطقی‌تر باشیم و به محدوده بالاتر از یک میلیون تومان یعنی ۱ تا ۲ میلیون تومان فکر کنیم برای خرید گوشی انتخابات بهتری در دستمان است که در راهنمای خرید گوشی تا ۲ میلیون جا می‌گیرند. گوشی‌هایی که تا دو میلیون تومان قیمت دارند و در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، قابلیت‌های چندان خاص و ویژه‌ای ندارند، اما از پس نیازهای سبک روزمره برمی‌آیند و به واسطه قیمت بسیار اقتصادیشان می‌توانند انتخاب مناسبی در محدوده ۱ تا ۲ میلیون تومان باشند. در ادامه چند مدل از بهترین گوشی های این محدوده را معرفی خواهیم کرد.
«Nokia C1 2nd Edition»: برند محبوب نوکیا یک گوشی خوب و بسیار اقتصادی در این کلاس دارد که صرفاً برای استفاده به عنوان گوشی دوم یا انجام کارهای سبک مناسب است.Nokia C1 2nd Edition سیستم عامل اندروید ۱۱ (Go Edition) و دوربین تک گانه ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری این مدل ۲۵۰۰ میلی‌آمپریست و شارژدهی قابل قبولی دارد. به واسطه قیمت مناسب و محبوبیت برند نوکیا بین ایرانیان، تصمیم گرفتیم این مدل را در لیست راهنمای خرید گوشی قرار دهیم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/nokia-c01-one-19kala-243x300.jpg
«nokiac1» : این مدل از جمله گوشی‌های اقتصادی نوکیاست که برای نیازهای روزمره ساخته شده است. این گوشی خوب ۵۰ یورویی ۱ گیگابایت رم داشته و اگر یک مدل ساده را مد نظر دارید و دوست ندارید که از گوشی‌های دکمه‌ای این برند استفاده کنید، برای شما گزینه مناسبیست. در این محدوده قیمت این مدل بهترین گوشی از برند نوکیاست که می‌توان به شما پیشنهاد داد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/nokiac1.jpg
Nokia C1
برای اطلاع از قیمت گوشی جی پلاس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید
Nokiac10: در واقع با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار گوشی‌های زیادی نمی‌توان خرید، ولی بهترین گوشی نوکیا که با حداقل قیمت می‌توان آن را تهیه کرد، C10 است. از آنجایکه این مدل صرفاً جهت انجام امور روزانه ساخته شده و برای کارهای سنگین در نظر گرفته نشده نمی‌توان از آن انتظار داشت که عملکردی خارق‌العاده داشته باشد. با این حال می‌توان برای انجام امور روزمره، وب‌گردی و حتی فیلم دیدن روی آن حساب کرد. به همین دلیل این مدل در راهنمای خرید گوشی اقتصادی ما جا گرفته است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/nokia-c10-19kala-243x300.jpg
Nokia C10
Gplus Q10: این گوشی نیز با بکارگیری از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و استفاده از تراشه Helio A22 سعی در جذب کاربران خود دارد. نمایشگر و باتری خوب در کنار قیمتی مناسب این گوشی را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل و بهترین گوشی در این بازه قیمتی تبدیل می‌کند. شاید دید خیلی از خریداران به واسطه داخلی بودن این برند، منفی باشد، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از قضاوت کردن حتماً این محصولات ایرانی را با رقبای هم قیمت خود بسنجید.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/G-plus-Q10-grade.453-243x300.jpg
جی پلاس q10
«Galaxy A01 Core»: اصلی‌ترین دلیل انتخاب ما برای این گوشی عملکرد بسیار خوب باتری است؛ البته در دیگر موارد مثل نمایشگر نیز نسبت به قیمت، سامسونگ بد کار نکرده است. اگر طرفدار برند سامسونگ هستید و از طرفی قصد تهیه مدل ساده‌ای را دارید این گوشی را هم به عنوان بهترین گوشی از این برند آن هم در این محدوده می‌توانید مد نظر قرار دهید.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/galaxy-a01-core-19kala-242x300.jpg
Galaxy A01 Core
راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون
محدوده قیمتی تا ۳ میلیون تومان هم به درد گیمرها و کسانی که استفاده سنگینی از گوشی موبایل دارند نمی‌خورد. در راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون تومان باید گفت که بهترین گوشی‌‌هایی که قیمتی در محدوده ۲ تا ۳ میلیون تومان دارند برای آن دسته از افرادی کاربرد دارند که استفاده سنگینی از گوشی موبایل خود نداشته و بیشتر برای انجام کارهای متداول روزانه نیاز به گوشی دارند. افرادی مثل خانم‌های خانه‌دار، پدر و یا مادر بزرگ‌ها که دوست دارند با آشنایان در ارتباط باشند و گاهی نیز در دنیای وب خود را سرگرم کنند و یا حتی دانش‌آموزان و کسانی که گوشی موبایل خود را صرفاً برای آموزش مورد استفاده قرار می‌دهند و این روزها با توجه به مجازی شدن بسیاری از کلاس‌های آموزشی به یک گوشی هوشمند نیاز دارند. اگر از این دسته افراد هستید قطعاً در این محدوده می‌توانید بهترین گوشی را انتخاب کنید.
مقاله پیشنهادی: معرفی گوشی های جدید
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/rahnama2.87.jpg
در لیست بهترین گوشی ۳ میلیونی نام شیائومی از همه پررنگ‌ترست و دیگر رقیب چینی یعنی هواوی ظاهراً مثل قبل تمایل چندانی به تولید گوشی در این رنج قیمتی ندارد و برند ایرانی جی‌پلاس نیز انتخابات‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. «Q10 و X10» دو مدل از بهترین گوشی‌های این برند هستند که طراحی بسیار زیبایی دارند و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شما هستند.

Nokia c20: این گوشی که در ژوئن ۲۰۲۱ وارد بازار شده، در این محدوده قیمتی از اقتصادی‌ترین گوشی‌ها محسوب می‌شود. از مزیت‌های این مدل می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی و همچنین باتری لیتیوم-یونی قابل تعویض اشاره کرد. تنها دلیلی که C20 را در لیست راهنمای خرید گوشی قرار می‌دهد، قیمت و برند آنست.

تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/nokia-c20-243x300.jpg
Nokia C20
Gplus X10: این گوشی یکی از ارزان‌ترین مدل‌ها در راهنمای خرید موبایل است که نسبت به قیمتی که برای آن می‌پردازید کیفیت بسیار خوبی دارد و دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی در کنار پنل ۶.۵ اینچی IPS LCD امکانات مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای مشاهده بررسی کامل این گوشی روی لینک پایین کلیک کنید. جی پلاس در حال حاضر بهترین گوشی در ایران محسوب می‌شود که در داخل ساخته شده است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/X10-243x300.jpg
Gplus X10
Nokia G10: از نقاط قوت «G10» می‌توان به باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد که در کنار نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با کیفیت ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که از گوشی های خوب رنج قیمتی خود به حساب می‌آید.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/nokia-g10-19kala-243x300.jpg
Nokia G10
Gpuls p10: همه‌ی مدل‌های برند ایرانی جی پلاس اقتصادی هستند با این حال از کیفیت خوبی برخوردارند. این مدل هم مانند دیگر گوشی‌های این کلاس قیمتی قادر به اجرای بازی و عملکردهای سنگین با گرافیک بالا نیست، ولی از پس عملکردهای روزمره و معمولی‌تر به خوبی بر‌می‌آید. از مزیت‌های این گوشی در این کلاس قیمتی می‌توان به برخورداری از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، ماژول دوربین سه‌گانه اشاره کرد. اگر دنبال یک گوشی خوب با قیمت مناسب هستید حتماً این مدل را مدنظر داشته باشید.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/p10-19kala-242x300.jpg
گوشی جی پلاس p10
Nokia 1.4: نقطه عطف این گوشی استفاده از تراشه اسنپدراگون است که با ترکیب یک نمایشگر و باتری مناسب تبدیل به یک گوشی کاربردی شده است. نوکیا نشان داده هنوز هم توانایی تولید بهترین گوشی‌‌‌ ها با قیمتی ارزان را دارد. تقریبا با ۱۲۰ دلار می‌توانید از مدلی بهرمند شوید که نمایشگر بزرگی دارد که در کنار باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، آن را به یک گزینه ایده‌آل و به‌صرفه برای تماشای فیلم تبدیل کرده است. اگر بیش‌تر از این هم می‌خواهید در هزینه پرداختی صرفه‌جویی کنید، می‌توانید نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این مدل را برای خرید در نظر بگیرید. شاید گوشی‌های نوکیا در این بازه ها جزء بهترین گوشی بازار نباشد، اما قطعا آپشن‌های کاربردی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل نیز در کلاس قیمتی خود، سزاوار قرار گرفتن در لیست راهنمای خرید گوشی ما بود.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/nokia1-4-19kala-243x300.jpg
Nokia 1.4
«Galaxy A02»: خوش‌دستی و سازگاری خوب نرم‌افزار با سخت‌افزار این گوشی، ما را مجاب کرد که در لیست راهنمای خرید گوشی خود آن را جای دهیم. این گوشی اقتصادی در روز عکس‌های رضایت بخشی می‌گیرد و طول عمر باتری بی‌نظیری نیز در این کلاس دارد؛ اما از سنسور اثر انگشت برخوردار نیست.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/a02-19kala-243x300.jpg
Galaxy A02
Samsung A02s: سامسونگ از جمله‌ی معتبرترین برند‌های ارائه‌کننده گوشی‌های همراست و در هر بازه قیمتی می‌توان بهترین موبایل را از این برند انتخاب کرد که افراد زیادی گوشی‌های پایین‌رده‌ی سامسونگ را به یک گوشی میانرده از برند ناشناخته‌تر ترجیح می‌دهند، از همین رو مدل‌های اقتصادی این برند همیشه مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد. این مدل یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که عملکرد نسبتاً خوبی دارد و علاوه بر روان بودن در عملکردهای عادی از پس بازی‌های سبک هم می‌تواند برآید و با توجه به حجم فروشی که داشته باید در راهنمای خرید گوشی آن را مدنظر داشته باشیم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/a02s-19kala-243x300.jpg
Galaxy A02s
redmi9at؛ باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و استفاده از تراشه مدیاتک که سازگاری خوبی با نرم‌افزار دارد، برای یک گوشی در این کلاس قیمتی عالیست. این مهم‌ترین دلیلیست که باعث شده این مدل را در راهنمای خرید گوشی جای دهیم. داشتن طول عمر بی‌نظیر باتری را هم می‌توان نقطه قوت این مدل در نظر گرفت، اما در نظر داشته باشید که سنسور اثر انگشتی برای آن در نظر گرفته نشده است. این مدل شاید بهترین گوشی بازار نباشد، اما گزینه مناسبی برای کارهای روزمره است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/redmi-9at-19kala-1-243x300.jpg
Redmi 9at
«redmi9a»: از جمله گوشی های خوب که عملکرد و ظاهری مشابه با مدل قبل دارد؛ اما قیمت آن کمی متفاوت است. در واقع در این کلاس قیمتی عملکرد سخت‌افزاری بسیار خوبی داشته و از جمله مدل‌هاییست که می‌توان گفت برای اجرای بازی‌های سبک‌تر ایده‌آل است و از این نظر می‌توانید روی آن حساب کنید. از طرفی باتری بزرگی هم داشته، ولی باز هم سنسور اثر انگشت در طراحی آن به چشم نمی‌خورد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/redmi-9a-19kala-243x300.jpg
Redmi 9a
«redmi9c 32G»: این مدل یکی دیگر از گوشی‌هاییت که ما به دلایلی آن در لیست این راهنمای خرید موبایل جای داده‌ایم. می‌توان گفت که با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگری خوب در کنار دوربین چهارگانه و لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسل، یکی از گزینه‌های مناسب شما در بازار به حساب می‌آید. این گوشی در کلاس خودش عملکرد دوربین قابل‌قبولی داشته و از آن مهم‌تر از سنسور‌اثر‌انگشت هم برخوردارست که امنیت گوشی را تا حد زیادی ارتقاء می‌دهد. لازم به ذکرست که این مدل از درگاه حافظه‌ی خارجی microSDXC نیز برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره برده که شما را قادر می‌سازد در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر آن را ارتقاء دهید. در کل ۹C را می‌توان کاندیدای بهترین گوشی با قیمت مناسب در این کلاس قیمتی معرفی کرد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/redmi-9c-19kala-243x300.jpg
Xiaomi Redmi 9C
نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی مدل قبلی که تفاوت قیمتی زیادی ندارد و در عین حال فضای ذخیره‌سازی دوبرابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد نیزبرای خرید در این محدوده‌ی قیمتی در دست است.بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان
در رنج قیمتی ۳ تا ۴ میلیون تومان گزینه‌های بیشتری در اختیار شماست که در ادامه در راهنمای خرید گوشی تا ۴ میلیون به آن‌ها خواهیم پرداخت و قطعاً با این بودجه هم می‌توانید بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنید.
Poco C3: شاید بهترین موبایل اقتصادی خط تولید معروف و محبوب پوکو، این مدل باشد. طراحی این گوشی کاملاً ساده و از جنس پلی‌کربنات است. از جمله آپشن‌های C3 می‌توان به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن +HD، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. این مدل بهترین گوشی پوکو از نظر قیمتست.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/poco-c3-19kala-243x300.jpg
Redmi 9 Activ: یکی دیگر از اقتصادی‌های شیائومی که قیمتی پایین و امکاناتی بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این مدلست. با استفاده از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD تمام تلاش خود را کرده که نیاز کاربران را با حداقل هزینه برآورده سازد. همچنین این مدل از تراشه Helio G35 و باتری پر قدرت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره برده است. ناگفته نماند این گوشی دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در دو نسخه با رم‌های ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه شده که هر دو قیمتی نزدیک به ۴ میلیون تومان دارند و هر دو نسخه در لیست راهنمای خرید گوشی ما جای دارند.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/redmi-9-activ-19kala-243x300.jpg
Samsung A03core: این مدل حداقل مشخصات را در بین گوشی‌های معرفی شده در راهنمای خرید گوشی تا ۴ میلیون تومان دارد و با نسخه Go Edition اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. A03Core یک گوشی خوب با قیمت مناسب است که تنها یک دوربین تک گانه ۸ مگاپیکسلی داشته و از چیپست نه چندان نام آشنای Unisoc SC9863A استفاده کرده که قدرت کافی برای رفع نیازهای روزانه‌ی شما را دارد. این گوشی با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/a03core-19kala-243x300.jpg
Samsung A03S: یکی از بهترین گوشی های بازار در کلاس اقتصادی‌ از برند سامسونگست که امکانات قابل قبولی نسبت به قیمتش دارد. این مدل با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 Core عرضه شده است. تراشه هلیو P35 مدیاتک قدرت لازم برای انجام کارهای سبک را در اختیار شما می‌گذارد و با دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی این مدل، می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی را ثبت کنید. همچنین باتری A03S حجیم و ۵۰۰۰ میلی‌آمپریست. این گوشی در ۴ نسخه با رم و حافظه متفاوت عرضه شده که تقریباً همه‌ی آن‌ها را در راهنمای خرید گوشی زیر ۴ میلیون تومان قرار می‌گیرند.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/a03s-19kala-243x300.jpg
هواوی y8p: یکی از بهترین گوشی های بازار در زمینه طراحی و خوش‌دست بودن که از امکانات مدرنی مثل سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره برده است، اما به خاطر داشته باشید که از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کند. هرچند هواوی با طراحی HMS سعی بر جبران این ضعف دارد که تا حد زیادی نیز موفق بوده است. به علاوه ارائه رنگ و کنتراست نمایشگر عالی بوده و سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیز دارد؛ از‌این‌رو گیمرها هم می‌توانند روی این گوشی تا حدودی حساب باز کنند؛ اما در نظر داشته باشید که در زمان‌های طولانی بازی ممکن است کمی داغ کند. در کل این گوشی قابلیت‌های خوبی دارد که توانست در راهنمای خرید گوشی ما، خود را جا دهد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/huawei-y8p-19kala-243x300.jpg
Huawei Y8p
هواوی y7a: این مدل را می‌توان یک گوشی با طراحی زیبا و تراشه kirin اختصاصی هواوی و البته باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفت و بهترین گزینه برای کسانیست که طراحی و کارایی را در کنار هم می‌خواهند و باتری اهمیت ویژه‌ای برایشان دارد. برخورداری از فست‌شارژ ۲۲.۵ واتی در کنار نمایشگری با رزولوشن FHD+ و طول عمر خوب باتری از جمله امتیازات این گوشیست. گفتنیست که این مدل هم از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کند و شما برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف می‌توانید از اپلیکیشن Huawei app gallery کمک بگیرید، هرچند این موضوع نمی‌تواند مانع Y7A برای قرارگیری در لیست راهنمای خرید گوشی شود.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/huawei-y7a-19kala-243x300.jpg
Huawei Y7a
redmi 9t: یکی از گوشی‌های زیبای شیائومی در لیست راهنمای خرید گوشی ما که علی‌رغم پلاستیکی بودنش حس خوبی را به شما می‌دهد. باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری خیال شما را از لحاظ شارژ راحت کرده و نمایشگر باکیفیت آن باعث می‌شود این گوشی یک وسیله‌ی عالی برای رفع نیازهای روزمره و سرگرم کردن شما باشد. البته ناگفته نماند چیپست بکار رفته نیز اسنپدراگون شرکت کوالکام است. از‌این‌رو بهترین گوشی این برند چینی آن هم در کلاس اقتصادی‌ها به‌شمار می‌رود.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/redmi-9t-19kala-1-243x300.jpg
Xiaomi Redmi 9T
pocom3: طراحی زیبا با تراشه معروف اسنپدراگون و باتری فوق حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری برای کسانی که از شارژ کردن مداوم گوشی خود بیزارند و عاشق فیلم دیدن و وب گردی هستند. پوکو هم مانند برند مادرش؛ شیائومی مثل همیشه می‌داند کاربران چه انتظاری از گوشی خود دارند و به بهترین نحو به آن پاسخ داده است. همچنین این گوشی نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با کیفیت Full HD پلاس دارد. کاندیدای بهترین گوشی در این کلاس قیمتی با استفاده از رنگ‌های زیبا و شاد سلیقه همه کاربران را مدنظر قرار داده و قطعاً طراحی متفاوتی نسبت به گوشی‌های دیگر دارد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/poco-m3-19kala-243x300.jpg
Xiaomi Poco M3
مقاله پیشنهادی: بهترین گوشی های هواوی
گلکسی A12: یکی از بهترین موبایل های اقتصادی جدید سامسونگ که علاوه‌ بر بهره‌گیری از امکانات روز، کیفیت دوربین و باتری بسیار خوبی هم دارد. این گوشی عملکرد خوبی نیز در اجرای بازی‌های سبک دارد و دوربین آن در هر شرایط نوری مناسب عملکرد قابل‌قبولی از خود به جا می‌گذارد و در این رنج قیمتی یکی از بهترین‌ گوشی های بازارست.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/a12-19kala-243x300.jpg
Samsung Galaxy A12
LG K41s: اگر طراحی برای شما در اولویت است، قطعاً این مدل کاندیدای بهترین گوشی ایران برای شماست، در عملکرد نیز به سادگی از پس نیازهای روزمره شما برخواهد آمد. اگر طرفدار برند نام آشنای ال جی هستید این مدل هم می‌تواند برای شما بهترین گوشی موبایل در این بازه قیمتی باشد. این مدل در تاریخ ۱۸ فوریه سال ۲۰۲۰ معرفی شده و مشخصاتی مثل دوربین چهارگانه و باتری بزرگ از جمله مشخصات خوب آن محسوب می‌شود. اگر دوربین برای شما مهم بوده و دوست دارید از برند ال.جی مدلی را خریداری کنید، قطعاً یک گزینه خوش قیمت خواهد بود.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/GradeK41s-243x300.jpg
LG K41s
nokia 3.4: اگر به برند نوکیا علاقمند هستید در لیست بهترین گوشی این گزینه را هم پیش رو دارید که از تراشه اسنپدراگون برخوردارست و پاسخگوی نیازهای روزمره شماست. عملکرد سخت‌افزاری آن نیز برای اجرای برخی از بازی‌ها بد نیست؛ اما این نکته را فراموش نکنید که ممکنست گوشی در این شرایط کمی داغ کند. گرچه نوکیا سعی کرده که در این میان‌رده خودش بهترین ترکیب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ارائه دهد؛ اما حقیقت این است که با این مشخصات از برندهای دیگر می‌توانید گزینه بهتری را انتخاب کنید.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/Nokia3-4-243x300.jpg
nokia 3.4
Nokia G20 برای خرید گوشی با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار می‌توان این مدل را انتخاب کرد. این گوشی خوب نوکیا از یک باتری بزرگ لیتیوم-پلیمری ۵۰۵۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که البته به دلیل برخورداری از فست شارژ ۱۰ وات، شارژ کامل آن اندکی زمان‌برست؛ با این وجود به دلیل ظرفیت زیاد باتری جایی برای نگرانی در مورد شارژ نیست و می‌توان از طول عمر باتری این مدل اطمینان داشت. از دیگر مزیت‌های این مدل می‌توان به دوربین اصلی با ۴ لنز مجزا و لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، اشاره کرد. این دلایلی بود که باعث شد ما این گوشی را هم در لیست بهترین گوشی جای داده‌ و در راهنمای خرید گوشی به آن اشاره کردیم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/nokia-g20-19kala-243x300.jpg
Nokia G20
مقاله پیشنهادی: بهترین گوشی ۲۰۲۱
بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان
در راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان کم‌کم معیارها به ۲ بخش تقسیم می‌شود، قدرت و عکاسی، اما از دید ما گزینه‌ای بهترست که در هر دو زمینه به یک نسبت خوب کار کرده باشد. در ادامه راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون را در لیستی از گوشی‌ها برای شما شرح خواهیم داد.
Redmi 10: این مدل بهترین گوشی از نظر مگاپیکسل دوربین اصلی این محدوده قیمتی است. Redmi10 مجهز به دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلیست که کیفیت خوبی در عکاسی دارد و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. از دیگر مزایای این گوشی که باعث شده در لیست راهنمای خرید گوشی مد نظر ما جا بگیرد، می‌توان به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نمایشگر، استفاده از چیپست G88 هلیو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۱۸ واتی اشاره کرد که انصافاً در این رنج قیمتی مشخصات فوق‌العاده‌ایست. همچنین این گوشی در سه نسخه عرضه شده که نسخه پایه زیر ۵ میلیون تومان در دسترس است و یکی از مدل‌های آن که رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد، در رنج قیمتی بین ۵ تا ۶ میلیون قرار می‌گیرد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/redmi10-19kala-243x300.jpg
Redmi 10 Prime: این گوشی نیز مشخصاتی دقیقاً مشابه با Redmi 10 دارد و تنها تفاوت آن ظرفیت باتری بیشترست که از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر به ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ارتقاء یافته و باعث شده این مدل در راهنمای خرید گوشی زیر ۵ میلیون، بهترین باتری را داشته باشد. این مدل در دو نسخه عرضه شده که نسخه پایه با رم ۴ گیگابایت قیمتی کم‌تر از ۵ میلیون تومان و نسخه‌ی ۶ گیگابایتی آن، قیمتی نزدیک به ۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/redmi-10-prime-19kala-243x300.jpg
redmi note 10: با طراحی زیبا در کنار نمایشگر Super AMOLED و چیپست اسنپدراگون بهترین گوشی برای خریدست. البته از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن نیز نباید گذشت. این مدل همه‌ی فاکتورهای لازم برای قرارگیری در راهنمای خرید گوشی ما را دارد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/redmi-note-10-19kala-243x300.jpg
Xiaomi Redmi Note 10
poco m3pro 5G: یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین گوشی‌‌های گیمینگ ۵G حال حاضرست که با داشتن تراشه Dimensity 700 5G ارزش خرید بسیار بالایی دارد و از لحاظ قدرت یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است. پس قطعاً می‌توانید آن را بهترین گوشی در بازه قیمتی خودش بدانید و امتیاز ویژه‌ای به آن در لیست راهنمای خرید گوشی بدهیم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/poco-m3-pro-19kala-243x300.jpg
Xiaomi Poco M3 Pro 5G
nokia 5.4: یک گوشی خوب مجهز شده به تراشه اسنپدراگون و دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری که نوکیا برای عقب نماندن از مارکت رقابتی گوشی‌های هوشمند عرضه کرده و مسلماً این برند نیز طرفداران خاص خود را در راهنمای خرید گوشی ما دارد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/07/Nokia54-243x300.jpg
Nokia 5.4
بهترین گوشی در رنج ۶ میلیون تومان
وقتی به راهنمای خرید گوشی تا ۶ میلیون می‌رسیم، کم‌کم میان‌رده‌های نسبتاً قوی در لیست جای می‌گیرند و انتخاب‌های بهتری پیش روست که در ادامه بهترین گوشی‌‌‌های این کلاس را بررسی خواهیم کرد.
Poco M4 Pro 64GB: این مدل نیز یکی دیگر از مدل‌های خوش‌قیمت پوکو محسوب می‌شود که امکانات بسیار خوبی مثل دوربین ۲گانه ۵۰ مگاپیکسلی، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست‌شارژ ۳۳ واتی، تراشه قدرتمند Dimensity 810 5G و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. می‌توان آن را یک گوشی خوب در این رنج قیمتی دانست که علاوه بر پشتیبانی از اینترنت پر سرعت ۵G، از لحاظ شارژدهی نیز عالی عمل می‌کند و تنها در ۵۹ دقیقه فول شارژ می‌شود. قدرت خوب تراشه هم باعث می‌شود این مدل، از پس اکثر بازی‌های گرافیکی برآید و تقریباً از همه لحاظ می‌توان گفت در راهنمای خرید گوشی ما یکی از بهترین جایگاه‌ها در کلاس قیمتی خود را دارد.
تصویر: https://www.19kala.com/image/cache/webp/KALA/mobile/xiaomi/3d-profile/xiaomi-poco-m4-pro.webp
Poco M4 Pro 5G
گوشی nova7i: هوآوی در این گوشی جذاب خود از تراشه اختصاصی و قدرتمند Kirin 810 استفاده کرده که فنآوری ساخت ۷ نانومتری آن مصرف شارژ را بهینه می‌کند و از دیگر نکات چشمگیر دیگر فست شارژ ۴۰ واتی آنست که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را فول شارژ می‌کند. البته کیفیت نمایشگر و دوربین هم نسبتاً خوبست و همین موضوع ما را مجاب کرد که آن را در لیست راهنمای خرید گوشی قرار دهیم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/nova-7i-19kala-243x300.jpg
Huawei Nova 7i
«Huawei Y9a»: یکی از کاندیداهای اصلی بهترین گوشی هواوی از نظر طراحی در سال ۲۰۲۰ که با استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ، نمایشگر یکپارچه‌ای ارائه داده و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن نیز کیفیت بی‌نظیری دارد و شاید یکی از بهترین گوشی ها از نظر دوربین در این کلاس از برند هوآوی باشد و قطعاً سزاوار حضور در لیست راهنمای خرید گوشی است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/huawei-y9a-19kala-243x300.jpg
Huawei Y9a
poco x3nfc: این مدل از جمله بهترین موبایل های میان‌رده‌ گیمینگ و پرقدرت پوکو است که با دارا بودن پردازنده قوی Snapdragon 720G، باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری و فست شارژ ۳۳ واتی در کنار یک دوبین ۶۴ مگاپیکسلی ترکیب کاربردی کاملی را با برچسب قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه داده و حجم فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/poco-x3-nfc-19kala-242x300.jpg
Xiaomi Poco X3 NFC
redmi note10s: یکی از گوشی‌های زیبای سال ۲۰۲۱ که با نمایشگر باکیفیت از نوع AMOLED، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، فست شارژ ۳۳ واتی و مجموعه دوربین‌های ۴گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، پکیج کاملی از قابلیت‌های کاربردی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است، البته این گوشی برای بازی کردن نیز مناسب است، هرچند اولویت‌های دیگر را نیز مد نظر قرار داده، از‌این‌رو این مدل هم در لیست بهترین گوشی جای گرفته است.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/redmi-note-10s-19kala-243x300.jpg
Xiaomi Redmi Note 10S
مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی شیائومی به همراه ویدیو
بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان
در رنج قیمتی ۶ تا ۷ میلیون گوشی‌های کمتری هستند که ارزش خرید آن‌ها واقعاً بالاست. البته بازهم تأکید می‌کنیم در بسیاری از مواقع سلیقه حرف اول را می‌زند و مبنای راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون برای ما سخت‌افزار در کنار کیفیت ساخت هر محصول در قبال مبلغی است که برای آن می‌پردازید.
Poco x3 GT: خط تولید پوکو در هر رنج قیمتی، نماینده‌ی شایسته‌ای در لیست راهنمای خرید گوشی دارد و طرفداران بی‌شماری نیز در بازار ایران پیدا کرده است. این گوشی خوب مشخصات فوق‌العاده‌ای داشته که قطعاً شما را برای خرید مجاب خواهد کرد. نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رم ۸گیگابایتی، تراشه قدرتمند Dimensity 1100 5G، دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ عالی ۶۷ واتی از جمله امکانات بی‌نظیر این مدل محسوب می‌شوند. این گوشی یک مدل همه‌فن‌حریف بوده که برای بازی کردن نیز ایده‌آل است. ناگفته نماند X3 GT در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگاباتی در دسترس قرار داشته که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی اندکی بیش از ۷ میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به اینکه این مدل از چندین نظر عملکردی عالی داشته ما آن را در لیست بهترین گوشی کلاس قیمتی قرار داده‌ایم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/12/Poco-X3-GT-243x300.jpg
Poco X3GT
Huawei Nova 8i: این گوشی خوب که در تقریباً در محدوده ۷ میلیون تومان قرار گرفته در همه زمینه‌ها مشخصات قابل‌قبولی دارد. هرچند در لیست راهنمای خرید گوشی ما، بهترین نیست، اما از گزینه‌های بسیار خوب و جذاب به شمار می‌رود. این مدل از طراحی جذاب و لنز دوگانه سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی Nova 8i نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و از دیگر امکانات عالی این مدل می‌توان به فست شارژ ۶۶ واتی آن اشاره کرد که تنها در ۳۸ دقیقه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری این گوشی را فول شارژ می‌کند. ناگفته نماند Nova 8i در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که نسخه پایه در محدوده ۷ میلیون تومان قرار دارد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2022/02/nova8i-19kala-243x300.jpg
huawei nova 8i
Galaxy A32: این مدل یکی از بهترین گوشی‌ های سری محبوب a که در سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی شد. از جمله ویژگی‌های اصلی این گوشی خوب با قیمت مناسب، نمایشگر بی‌نظیر Super AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. دوربین ۴گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود و قدرت پردازنده آن نیز بسیار خوب و قابل‌قبول است، از‌این‌رو، ما آن را هم در لیست بهترین گوشی ها جای دادیم.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/a32-19kala-243x300.jpg
Samsung Galaxy A32
redmi note10 5G: یکی دیگر از گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی که در کلاس قیمتی خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد همین مدلست. از جمله امکانات خوب این مدل می‌توان به دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه قدرتمند Dimensity 700 5G و باتری عالی اشاره کرد که علاوه بر قدرت خوب، یک گوشی همه‌فن‌حریف هم محسوب می‌شود.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/11/redmi-note10-19kala-1-243x300.jpg
Redmi Note 10 5G
Poco x3pro 128G: این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده در بازی هم محسوب می‌شود و اگر در این کلاس قیمتی موبایلی برای اجرای بازی‌های گرافیکی می‌خواهید، بهترین گوشی که می‌توانید انتخاب کنید همین مدلست؛ البته طراحی زیبا و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری که تنها در ۵۹ دقیقه گوشی شما را فول‌شارژ می‌کند را هم به مشخصات پردازنده قوی این گوشی اضافه کنید… اگر تصمیم دارید هزینه‌ی کمتری صرف کنید، می‌توانید نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این مدل را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی انتخاب مناسب‌تری محسوب می‌شود، چرا که از مزایای این مدل در همه‌ی نسخه‌های حافظه داخلی پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی microSDXC است که در عمل این قابلیت شما را قادر می‌سازد که هر زمان که احساس کردید به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، کارت حافظه‌ را به گوشی اضافه کنید. اگر اطمینان دارید که ظرفیت نسخه‌ی ۱۲۸ گیگ Poco x3pro برایتان کافی نیست، می‌توانید با صرف اندکی هزینه بیشتر نسخه ۲۵۶ این مدل را خریداری کنید. قطعاً فرقی نمی‌کند که کدام نسخه را انتخاب کرده، در هر صورت از نظر سخت‌افزار بهترین گوشی میانرده محسوب می‌شود…
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/06/poco-x3-pro-19kala-243x300.jpg
Xiaomi Poco X3 Pro
مقاله پیشنهادی: قیمت بهترین گوشی دنیا
بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان
در رنج قیمتی ۷ تا ۸ میلیون چه گوشی‌هایی ارزش خرید بالایی دارند؟ راهنمای خرید گوشی تا ۹ میلیون تومان چه گوشی‌هایی را در بر می‌گیرد؟ و به طور کلی بهترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ اگر بخواهید مبلغی بین ۹ الی ۱۰ میلیون برای گوشی هوشمند خود هزینه کنید، چه انتخاب‌هایی دارید؟ گوشی‌های زیر ۹ میلیون و بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون چه مدل‌هایی هستند؟ اگر این سوال‌ها برای شما هم پیش آمده در ادامه با ما همراه باشید، چراکه مدل‌هایی که ارزش خریدشان در محدوده‌ی ۷ تا ۱۰ میلیون تومانست را معرفی می‌کنیم.
شیائومی بیش‌ترین گزینه‌ها را در این کلاس قیمتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در راهنمای خرید گوشی تا ۸ میلیون به بهترین گوشی ها خواهیم پرداخت. هواوی و سامسونگ نیز نماینده‌های شایسته‌ای در این کلاس دارند. در رنج قیمتی ۸ تا ۹ میلیون تومان باز هم سامسونگ و شیائومی انتخابات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند که به خوبی پاسخگوی انتظارات شما از یک گوشی هوشمند ایده‌آل است و در این مقاله به برخی از بهترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
تصویر: https://www.19kala.com/mag/wp-content/uploads/2021/08/rahnama3.89.jpg
redmi note10proMax: این مدل نسخه پرومکس گوشی پرطرفدار Redmi Note10 محسوب می‌شود که با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این مدل همه‌فن‌حریف یک گوشی خوب در کلاس میان‌رده‌ها محسوب می‌ش


خدايا ، من در كلبه فقيرانه خود چيزی را دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري ،من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

همیشه امیـــد داشته باش
چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 14:22
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :