صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
انواع تبلت به همراه معرفی ویژگی ها و لیست قیمت های آن ها
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 2272
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 1193
عضویت: 28 /6 /1392
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 18
انواع تبلت به همراه معرفی ویژگی ها و لیست قیمت های آن ها

تصویر: https://digikalino.com/wp-content/uploads/2021/04/13-4.jpg
انواع تبلت ها ترکیبی از موبایل هوشمند و کامپیوتر می‌باشند.معمولا از آن‌ها برای بازی، تماشای فیلم و…استفاده می‌کنند.تبلت‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع آنها کارایی آنها نیز مختلف می‌باشد.با وجود این موضوع انواع تبلت‌ ها قیمت‌های متفاوتی دارند.
این وسیله هم در ظاهر با یکدیگر متفاوت‌اند و هم کارایی و کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است.
تفاوت ظاهری انواع تبلت‌ ها در چه چیزهایی است؟
تفاوت‌های ظاهری تبلت‌ها در سایز و رنگ آنها می‌باشد و هم‌چنین از دیگر تفاوت‌های ظاهری آنها می‌توان به محل قرار گیری دکمه‌های پاور و ولووم و همین‌طور محل قرار گیری لنز دوربین

اشاره کرد. معمولا سایز تبلت‌ها از ۷ اینچ شروع می‌شود تا ۱۳ اینچ که هر کسی با توجه به استفاده‌ای که از تبلت دارد، نوع آن را انتخاب می‌کند.معمولا تبلت‌ها در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، سفید و سیلور موجود می‌باشد.البته یکسری از برندها از رنگ‌های دیگری مانند: قرمز، آبی، صورتی ملایم و… نیز استفاده می‌کنند.

تصویر: https://digikalino.com/wp-content/uploads/2021/04/11-4.jpgاز دیگر تفاوت‌های موجود در انواع تبلت ها به چه نکاتی می‌توان اشاره کرد؟
یکی دیگر از تفاوت تبلت‌ها با هم در کارایی آنها می‌باشد که مربوط به نرم افزار، سخت افزار و قطعاتی که در ساخت آنها استفاده شده است.یکی از انواع تبلت، تبلت مخصوص کودکان می‌باشد که در آن فقط بازی و برنامه‌های سرگرم کننده موجود است و امکان نصب
برنامه‌های دیگر در آن وجود ندارد.تبلت صفحه نمایش بزرگتری نسبت به تلفن همراه دارد و کمتر به چشم آسیب می‌رساند

.

تصویر: https://digikalino.com/wp-content/uploads/2021/04/12-3.jpg
کیفیت دوربین انواع تبلت ‌ها چقدر است و چه تفاوتی با دوربین موبایل هوشمند دارند؟
کیفیت دوربین تبلت‌ها معمولا کمتر از ۵ مگاپیکسل است، این به معنای این است که کیفیت دوربین تبلت‌ها از موبایل‌های هوشمند کمتر می‌باشد.
در همه تبلت‌ها برنامه‌های پیام رسانی نصب می‌شود و به راحتی می‌توانید با آن تماس تصویری و صوتی نیز برقرار کنید.
تصویر: https://digikalino.com/wp-content/uploads/2021/04/13-4.jpg
در هنگام خرید انواع تبلت لازم است که به چه نکاتی توجه کنید؟
در خرید تبلت باید به چند نکته توجه کنید.این نکات شامل: سیستم عامل، عملکرد پردازشی، صفحه نمایش، ظرفیت باطری ، طراحی، دوربین، حافظه داخلی یا همان مموری و ارتباطات آن می‌باشد.
شما باید با توجه به استفاده‌ و نیازی که از تبلت دارید، نوع آن را انتخاب کنید. چون انواع تبلت بسیار گسترده است و در خرید آن باید کمی دقت کنید.
تبلت‌ها نیز مانند موبایل‌ها سیم کارت می‌خورند و با آنها می‌توان به اینترنت وصل شد، تماس گرفت و اس ام اس داد.
لوازم جانبی تبلت‌ ها شامل چه مواردی است؟
تبلت‌ها نیز مانند هر وسیله‌ای یکسری لوازم جانبی دارند.
این لوازم شامل: گلس، کیبورد، کیف یا قاب برای تبلت، هندزفری، کابل شارژر، آداپتور، محافظ کابل، هندزفری و … می باشد.
بعضی از این تبلت‌ها قلمی دارند که می‌توانید بدون اینکه صفحه تبلت را لمس کنید از قلم آن برای تایپ کردن، انتخاب برنامه و… استفاده کنید.
اگر می‌خواهید به تبلتتان آسیب نرسد و صفحه آن ترک نخورد و یا نشکند، لوازم جانبی آن، مخصوصا قاب و گلس را برای تبلت خود تهیه کنید.
نکاتی درباره تمامی لوازم هوشمند از جمله تبلت‌ها وجود دارد. به عنوان مثال یکی از نکات این است که نباید در هنگام شارژ شدن از آن استفاده کنید زیرا به باطری‌اش آسیب می‌رساند.
مطلب آخر
همان‌طور که در بالا گفته شد، کارایی تبلت، ترکیبی از تلفن همراه هوشمند و کامپیوتر می‌باشد.
انواع تبلت بسیار گسترده است و شما در هنگام خرید فقط باید به ویژگی آنها توجه کنید و با توجه به نیازتان از تبلت، آن را خریداری کنید.
درباره قیمت آنها باید بگویم که بستگی به مارک تبلت، سایز، رنگ و ویژگی‌های دیگر مانند تعداد جای سیم‌کارت، حافظه داخلی، قدرت باطری، کیفیت دوربین و… دارد.
البته یکسری از مارک‌های متفرقه که وارد بازار شده‌اند، که محصولات خود را بسیار ارزان‌تر از برندهای معروف می‌فروشند.اگر شما زیاد با تبلت خود کار نمی‌کنید، می‌توانید مارک متفرقه تبلت را تهیه کنید.اما برندهای معروف و زیادی هستند که در بازار باهم رقابت می‌کنند که محصولات با کیفیتی در بازار پخش کرده‌اند، آنها هم با توجه به نکاتی که گفته شد رنج قیمت مختلفی دارند.
شما به راحتی می‌توانید تبلت مورد نیاز خود را تهیه کنید و هم‌چنین نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که باید در کنار آن از لوازم جانبی نام برده شده نیز استفاده کنید تا تبلت شما دچار مشکل نشود.


خدايا ، من در كلبه فقيرانه خود چيزی را دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري ،من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

همیشه امیـــد داشته باش
پنجشنبه 04 فروردین 1401 - 21:43
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :