صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
10 نرم افزار کامپیوتر جدید و کاربردی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 2354
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 1193
عضویت: 28 /6 /1392
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 18
10 نرم افزار کامپیوتر جدید و کاربردی
معرفی 10 نرم افزار کامپیوتر جدید و کاربردی موضوع این بخش از وبلاگ عارف رایانه است. این 10 نرم افزار برای کامپیوتر ویژگیهایی دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم. شما می توانید این چند نرم افزار کامپیوتر جدید را دانلود کرده و از آن برای ویندوز استفاده کنید.1- نرم افزار کامپیوتر جدید نکست‌جن ریدر (NEXTGEN READER)




نرم افزار کامپیوتر جدید نکست‌ جن ریدر (NEXTGEN READER)
یک نرم افزار کامپیوتری نکست‌ جن ریدر (NEXTGEN READER) است. اگر هر روز خبرهای زیادی می‌خوانید، داشتن یک برنامه‌ی RSS reader برایتان واجب است. نرم‌افزار NEXTGEN READER کمک زیادی در این باره به شما خواهد کرد. قیمت آن حدود ۱.۹۹ دلار است. قابلیت همگام‌سازی از ویژگیهای این برنامه هست که شما با کمک ان می توانید خبرهای جدید را در منوی استارت به نمایش در بیاورید.2- نرم افزار کامپیوتر جدید PLEX



نرم افزار کامپیوتر جدید PLEX
نرم افزار کامپیوتر جدید PLEX برای دسته‌بندی عکس‌ ها و ویدیو‌ ها است. این نرم‌افزار رایگان همه فایل‌های تصویری رایانه‌ شما را دسته‌ بندی کرده و شما با این ویژگی فایل‌ های خود را به دستگاه‌های مختلف ارسال می کنید. اگر صاحب یک دستگاه Xbox One هستید، می‌توانید این نرم‌افزار را در کنسول خود نصب کنید.3- نرم افزار کامپیوتر جدید VLC



نرم افزار کامپیوتری جدید VLC
مدیا پلیر وی‌ ال‌ سی VLC یک پلیر قدرتمند برای ویندوز است. ظاهر این پلیر خیلی زیبا نیست ولی تقریبا همه چیز را بدون نقص پخش می‌کند و شما مجبور نیستید هزینه‌ای بابت آن بدهید.4- نرم افزار کامپیوتر جدید استیم (Steam)




نرم افزار کامپیوتر جدید استیم (Steam)

شما با نصب نرم افزار کامپیوتر جدید استیم (Steam) می‌توانید بازی‌هایی همچون Fallout 4 محبوب را خریداری و نصب کنید. یک ویژگی دیگر این برنامه اینست که می‌توانید با اتصال تلویزیون به رایانه، با استفاده از قابلیت Big Picture Mode، تلویزیون خود را به یک کنسول تبدیل نمایید.5- نرم افزار کامپیوتر جدید وان‌نوت (ONENOTE)




نرم افزار کامپیوتری جدید وان‌نوت (ONENOTE)

نرم افزار کامپیوتر وان‌ نوت (ONENOTE) تمام نیاز های شما از یک برنامه‌ی ثبت یادداشت را تامین خواهد کرد. شما می‌توانید به‌راحتی متون، عکس و لینک‌ ها را در کتابخانه‌ نرم‌افزار ذخیره کنید .سپس با کمک قابلیت همگام‌سازی با سرویس فضای ابری، آن‌ها را جستجو کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین نسخه‌های مک، اندروید و iOS این نرم‌افزار وجود دارد و می‌توانید یادداشت‌های خود را در دستگاه‌هایی با سیستم‌ عامل‌های مختلف همگام‌سازی نمایید و این ویژگی خوب این برنامه است.6- نرم افزار کامپیوتر رایگان کروم




نرم افزار کامپیوتری رایگان کروم
گوگل کروم نرم افزارها و امکانات خیلی زیادی داشته و در نتیجه شاید بهترین مرورگر اینترنتی به‌ شمار بیاید. با استفاده از سرویس پشتیبانی کروم‌کست Chromecast می‌توانید برنامه‌های مختلف را در نمایشگرتان ببینید و از ان استفاده کنید.7- نرم افزار برای کامپیوتر رد ایت (Readit)




نرم افزار برای کامپیوتر رد ایت (Readit)

نرم افزار برای کامپیوتر رد ایت (Readit) قطعا بهترین برنامه‌ ویندوز برای علاقه‌ مندان به ردیت می باشد. شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های ردیت را دریافت کنید و از تمام ویژگی‌هایی طلایی این برنامه برخوردار گردید. این برنامه رایگان است و در دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ویندوز‌فون‌ها اجرا میگردد.8- نرم افزار کامپیوتری اسکچبل (Sketchable)




نرم افزار کامپیوتری اسکچبل (Sketchable)

نرم افزار کامپیوتری اسکچبل (Sketchable) برای کسانیکه دستگاه سرفیس دارند بسیار مفید است. چون یکی از بهترین برنامه‌ هایی است که با قلم سرفیس کار میکند. می‌توانید ساعت‌ها خود را با این برنامه سرگرم کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که از قابلیت پشتیبانی این برنامه از Surface Dial استفاده کنید.9- نرم افزار کامپیوتر رایگان نوت‌پد (++Notepad)




نرم افزار کامپیوتر رایگان نوت‌پد (++Notepad)

نرم افزار کامپیوتر جدید نوت‌ پد (++Notepad) جایگزین بهتری برای نوت پد سابق است که ویژگیهای زیادی داشته و استفاده از آن بسیار آسان است. یکی از ویژگیهای قابل توجه آن ، کدنویسی با رنگ‌های مختلف است. این ویژگی برای افرادی که کدنویس هستند یا با وب‌سایت‌ ها همکاری می‌ کنند بسیار مفید است.10- نرم افزار کامپیوتری Wox




نرم افزار کامپیوتری Wox

نرم افزار کامپیوتری Wox یک لانچر قدرتمند است که با کمک آن این امکان را دارید که با سرعت بیشتری در بین برنامه‌ ها و فایل‌ های خود جستجو کنید.اگر به دنبال برنامه‌‌ای مشابه برنامه‌ قابل اجرا در مک، یعنی Alfred هستید یا می‌خواهید سریع‌تر و هدفمند‌تر در ویندوز سرچ کنید این برنامه یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از وبلاگ عارف رایانه تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید.

خدايا ، من در كلبه فقيرانه خود چيزی را دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري ،من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

همیشه امیـــد داشته باش
پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 15:17
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :