صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
بیوگرافی بازیگران ایرانی و همسرانشان
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 1663
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 1193
عضویت: 28 /6 /1392
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 18
بیوگرافی بازیگران ایرانی و همسرانشان

تصویر: https://files.asemooni.com/storage/cdn/2019/05/3-Iranian-actors-and-their-wives-2-Copy.jpg
بیوگرافی بازیگران ایرانی و همسرانشان
محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار
محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار، فرزند ارشد محمدعلی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین قبلا از معاونین و مشاورین سازمان هلال احمر بوده است.
بیوگرافی مهناز افشار
مهناز افشار (متولد 21 خرداد 1356 در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی بهه تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودندد که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سالل 1379 به شهرت رسید.
شباهت زیاد مهناز افشار به خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایرانن شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوتت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال 93 در یکی از نقشهای اصلی در فیلم «آموزگار» بهه کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد. مهناز افشار در خرداد 1393 با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. حاصل ازدواج اویک دختربه نام لیانا است.لیانایک نام عبرانی است کهه احتمالااین نام را در سریال حضرت یوسف شنیده اید. همسرمحمدعلی رامین هم در گفتگو با رسانه ها به این ازدواج واکنش نشان داد.
تصویر: https://files.asemooni.com/storage/cdn/2019/05/3-Iranian-actors-and-their-wives-3-Copy.jpg
iranian-actors-and-their-wives
سینا محمدی همسر شیما محمدی
شیما محمدی بازیگر سریال شاهگوش با سینا محمدی کارآفرین و صاحب برند معروفی در زمینه صنایع غذایی ازدواج کرده است.
بیوگرافی شیما محمدی
آسمونی : شیما محمدی متولد 18 اردیبهشت 1364 در تهران میباشد که در رشته نقاشی تحصیل کرده و فعالیت هنری و بازیگری را در 17 سالگی در گروه تی آرت به سرپرستی داوود بنی اردلان شروع کرده . همسر شیما محمدی سینا نام دارد و بر طبق گفته های شیما محمدی اختلاف روز تولد شیما محمدی و همسرش یک روز است و هر دو در اردیبهشت به دنیا آمده اند و مراسم ازدواج خود را نیز در اردیبهشت برگزار کردند .
تصویر: https://files.asemooni.com/storage/cdn/2019/05/3-Iranian-actors-and-their-wives-4-Copy.jpg
بیوگرافی بازیگران ایرانی و همسرانشان
امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما
مدتی پس از جدایی از پیمان قاسم خانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است. گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی شناخته شده‌ای است.
بیوگرافی بهاره رهنما
بهاره رهنما (زاده 10 آذر 1352 در اراک) نویسنده و بازیگر زن ایرانی است. وی دارای دو لیسانس ادبیات و حقوق قضایی و دو فوق لیسانس ادبیات نمایشی و فیلمنامه نویسی میباشد. همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد. بهاره در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی مالک برند لوازم آرایشی ژاکسی ازدواج کرد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (1388) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (1392) به حامیان حسن روحانی پیوست.
تصویر: https://files.asemooni.com/storage/cdn/2019/05/3-Iranian-actors-and-their-wives-5-Copy.jpg
iranian-actors-and-their-wives
آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی
شغل شوهر نیوشا ضیغمی چیست؟ آرش پولاد خان، همسر نیوشا ضیغمی به تجارت نقره می‌پردازد و محصولاتش را در یک گالری به مشتریان عرضه می کند.
بیوگرافی نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی (متولد 18 تیر 1359 در تهران) بازیگر زن ایرانی است وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است. روشا ضیغمی (بازیگر) خواهر کوچکتر اوست. نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم‌برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمدعلی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم‌های مواجهه، گناه من، بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.
سال 85 سال نسبتاً خوبی برای ضیغمی بود چرا که تا آن زمان هیچ‌کدام از فیلم‌هایش اکران نشده بودند، بود. با اکران فیلمهای پارک وی و اخراجی‌ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم‌های وی شکست. نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی‌ها و در سال‌های 86 و 87 با فیلم‌های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما تثبیت کرد. بعد از اکران این فیلم‌ها ضیغمی حدود یک سالی در هیچ فیلمی بازی نکرد در عوض دفتر سینمایی را گشود تا در این دفتر از فیلم‌های خوب سینمایی حمایت شود. ضیغمی سپس در فیلم‌هایی مثل؛ اخراجی‌ها 2، زمهریر، دموکراسی تو روز روشن، پرستوهای عاشق، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، سرخابی، چارسو، آدم باش و … ایفای نقش کرد.


خدايا ، من در كلبه فقيرانه خود چيزی را دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري ،من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

همیشه امیـــد داشته باش
پنجشنبه 29 دی 1401 - 22:16
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :