صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال را بشناسید
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 269
نویسنده پیام
rahman
آفلاین

کاربر انجمن

ارسال‌ها: 158
عضویت: 18 /7 /1398
تشکر کرده: 2
تشکر شده: 19
برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال را بشناسید

یکی از بزرگترین و درآمدزا ترین کار‌های حال حاضر استخراج ارز دیجیتال است که شاید در نگاه اول هزینه زیادی در بر داشته باشد اما در بلند مدت سوددهی زیادی دارد و هرچه قدر منابع استخراج شما قدرتمندتر باشند سوددهی بهتری خواهید داشت. در ادامه به شما برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال را خواهیم گفت پس همراه ما باشید.

قبلا با شما از مزیت‌های ارز دیجیتال Ethereum نسبت به بیت کوین و خصوصیات این ارز صحبت کردیم. فرض کنیم که شما تصمیم به استخراج این ارز کرده‌اید، اولین کار بعد از بستن ریگ مناسب انتخاب نرم افزار برای شروع استخراج است.

از آنجایی که برنامه‌های زیادی برای انجام اینکار هست کاربران همیشه سردرگم در انتخاب برنامه مناسب هستند اما ما لیستی از 3 برنامه برتر اینکار را برای شما آماده کرده‌ایم که بنابر تصمیم خودتان می‌توانید از هر سه مورد برای استخراج استفاده کنید.

MinerGate

ماینرگیت یکی از نرم افزارهای معروف برای استخراج ارز دیجیتال است که رابط GUI آن باعث شده که طرفداران خاص خودش را داشته باشد. چرا خاص؟ به دلیل اینکه این برنامه تنها از استخر ( Pool) خودش استفاده می‌کند و شما قابلیت اتصال به مابقی استخر‌های ارز اتریوم را ندارید.

MinerGate

از مزیت‌های خوب MinerGate باید به پوشش کاملش از ارز‌های مطرح اشاره کرد، به غیر از Ethereum یکی دیگه از ارزهایی که ماینرگیت از آن پشتیبانی می‌کند Monero یا همان XMR است. ماینرگیت یکی از برنامه‌های عالی برای استخراج ارز XMR است حال دلیل آن چیست؟ اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که ماینرگیت در بخش XMR دارای استخری خوب برای استخراج است و به غیر از این مورد شما میتوانید پاداش خود را از طریق روش PPS دریافت کنید، این درحالی است که ارز اتریوم در این برنامه دارای استخر کوچکتری است و به دلیل اینکه پاداش استخراج را به صورت PPLNS دریافت می‌کنید زیاد برای استخراج اتریوم پیشنهاد نمی‌شود اما همانطور که گفتیم به دلیل رابط کاربری گرافیکی‌اش در بین کاربران محبوب است.

اگر بخوایم به صورت کلی و کامل فرق PPS و PPLNS را توضیح دهیم باید بگوییم که در روش PPS شما به صورت تک نفره کار می‌کنید و پاداش خود را در در زمان که استخراج انجام می‌دهید دریافت می‌کنید.

این درحالی است که PPLNS وابسته به استخر است و سختی شبکه، قدرت استخر و تعداد استخراج کننده همگی در زمان دریافت پاداش شما دخیل هستند به همین دلیل است که ماینرگیت برای استخراج ارز اتریوم پیشنهاد نمی‌شود اما گزینه خوبی برای ارز XMR یا همان مونرو است.

ماینرگیت را می‌توانید از سایت رسمی این برنامه دریافت کنید.

ClayMore

یکی دیگر از برنامه‌های عالی در زمینه استخراج اتریوم ClayMore است با این تفاوت که به جای رابط کاربری گرافیکی شما شاهد رابط کاربری کامندی هستید. مزایای استفاده از رابط کاربری کامندی نسبت به گرافیکی استفاده کمتر از منابع سخت افزاری مانند رم است که در ماینرگیت حتی تا 8 گیگابایت هم رسیده است.

ClayMore

شما در ClayMore بر خلاف ماینرگیت توانایی اتصال به استخر‌های مختلف را دارید. یکی از بهترین استخر‌های موجود برای استخراج اتریوم، سایت ethermine.org است که با داشتن نزدیک به 55 هزار استخراج کننده فعال، بزرگترین استخر استخراج اتریوم است که در نهایتا در هر دو دقیقه درحال شکستن یک بلاک اتریوم است. همانطور که گفته شد در روش PPLNS قدرت استخر و شبکه در مدت زمان دریافت پاداش تاثیر گذار است و خب همگی در تلاش برای شکستن یک بلاک هستند، پس هرچه قدر استخر قدرتمند‌تر باشد، پاداش خود را زودتر دریافت خواهید کرد

کار با ClayMore برخلاف تصور که کامندی است کاملا ساده است، تنها کافی است از داخل لینک مشخص شده نرم افزار را دانلود کرده و به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید.

بعد از اکسترکت کردن نرم افزار پوشه برنامه را باز کرده و فایل bat را پیدا کنید

بر روی Bat کلیک راست کرده و گزینه Edit را بزنید

شما با کد زیر رو برو می‌شوید :

EthDcrMiner64.exe -epool eu1.ethermine.org:4444 -ewal 0xD69af2A796A737A103F12d2f0BCC563a13900E6F -epsw x -rxboost 1

کد را به کد زیر تغییر بدهید :

setx GPU_FORCE_64BIT_PTR 0

setx GPU_MAX_HEAP_SIZE 100

setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1

setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100

setx GPU_SINGLE_ALLOC_PERCENT 100

EthDcrMiner64.exe -epool eth.2miners.com:2020 -eworker GTX1050TI -ewal 0xCCBcC0be2a2A348Cf95c12fCd6A455De51166173 -epsw x

pause

کار راحت است کافی است در جلوی بخش "-epool" آدرس استخر خود را وارد کنید که برای سایت ethermine آدرس eu1.ethermine.org:4444 می‌باشد. شما می‌توانید به توجه به استخر مورد نظر خود آدرس را تغییر بدهید.

بعد از انتخاب و قرار دادن آدرس استخر نوبت به قرار دادن آدرس کیف پول می‌رسد که قبلا به شما طرز ساخت آن را توضیح داده بودیم. در جلوی بخش "-ewal" آدرس کیف پول خود را قرار دهید.

بخش "-eworker" اهمیت خاصی ندارد و تنها به عنوان اسم سیستم برای نمایش در سایت استفاده می‌شود.

برای دانلود ClayMore از طریق این لینک اقدام کنید، در داخل سایت از بخش Downlod LINK سایت Mega را باز کرده و آخرین نسخه این نرم افزار را دانلود کنید.

Phoenix Miner

نام برنامه بعدی است که کاربرد مشابه با ClayMore دارد با این تفاوت که کد‌های نرم افزار متفاوت است:

بعد از دانلود برنامه، همانند موارد قبلی برنامه را اکسترکت کنید و فایل Start_miner.bat را ادیت کنید.

تنها تفاوت Phoenix Miner با ClayMore این است که شما شاهد حضور یک کد اضافی “-pool2” هستید که کاربرد آن این است که درصورت وجود مشکل با ارتباط با استخر اول، درصورت قراردادن آدرس استخر دوم توسط شما، برنامه خودکار به استخر دوم وصل خواهد شد.

در خصوص بخش .Rig001 نیز باید بگوییم که همان “-eworker” می‌باشد و نشان دهنده نام دستگاه شما در سایت به خصوص استخرتان می‌باشد.

برای دانلود Phoenix Miner نیز همانند ClayMore از طریق این لینک اقدام کرده و زیر بخش Quick Start بر روی لینک دانلود کلیک کرده و مراحل را مشابه Claymore انجام دهید

جمعه 19 مهر 1398 - 00:43
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :