صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
آموزش رفع مشکل عدم نمایش موس در محیط ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 302
نویسنده پیام
raha
آفلاین



ارسال‌ها: 34
عضویت: 22 /12 /1398
آموزش رفع مشکل عدم نمایش موس در محیط ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

آموزش رفع مشکل عدم نمایش موس در محیط ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷How to Fix Mouse Pointer Disappears in Windows 10, 8 and 7در برخی از موارد ممکن است نشانگر موس در ویندوز نمایش داده نشود و کاربران را نگران کند. این مشکل ممکن است با استفاده از راه حل هایی که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم، رفع شود. روش های ذکر شده برای نسخه های مختلف ویندوز به شکل مشابه در دسترس خواهند بود.رفع مشکل ناپدید شدن موس با ریستارت کردن ویندوزاولین کاری که برای رفع مشکل موس در ویندوز ۱۰ و.. باید انجام دهید، ریستارت کردن ویندوز است. مشکلات نرم افزاری سطحی که در سیستم به وجود می آیند، به وسیله یک ریستارت ویندوز رفع می شوند.همچنین در صورت کار نکردن اسکرول موس، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۸ روش حل مشکل اسکرول موس در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را هم مطالعه نمایید.استفاده از Task Manager برای حل مشکل عدم نمایش نشانگر موساگر بعد از ریستارت ویندوز همچنان نشانگر موس را نمی بینید، کافیست تا Task Manager را باز کنید. برای این کار کافیست تا دکمه ها CTRL, ALT و DEL را باهم فشار دهید. به محض باز شدن Task Manager باید نشانگر موس نیز ظاهر شود.علت کند شدن حرکت موس در ویندوز ۱۰ چیست؟ ویرایش رجیستریابتدا دکمه های Win+R را روی کیبور فشار دهید تا پنجره Run باز شود. سپس عبارت regedit را تایپ کرده و اینتر را بزنید. با باز شدن ویرایشگر رجیستری، به مسیر HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesSystem در پنل سمت چپ بروید.پس از باز کردن پوشه System، لیستی را در کادر سمت راست صفحه خواهید دید. به دنبال گزینه EnableCursorSupression باشید و آن را باز کنید.با باز شدن پنجره، مقدار value را روی ۰ تنظیم کرده و روی OK کلیک کنید. Registry Editor را بسته و ویندوز را ریستارت کنید.استفاده از عیب یاب داخلی ویندوز برای رفع مشکل نشانگر موسوارد تنظیمات ویندوز شده و به قسمت Update & Security > Troubleshoot بروید.با اجرای یک Troubleshoot باید مشکل شما شناسایی و رفع شود. دستورالعمل ها را دنبال کنید.رفع مشکل از کار افتادن موس در ویندوز ۱۰ با آپدیت کردن درایورمطمئن شوید که درایور موس شما آپدیت باشد. برای این کار با کمک مطلب آموزش آپدیت درایور های ویندوز، اقدام به آپدیت کردن درایور ویندوز کنید.چک کردن وضعیت باتری موس بی سیماگر از موس بی سیم استفاده می کنید، ممکن است تمام شدن باتری علت ناپدید شدن موس باشد. باتری موس را تعویض کرده و آن را مجدد به سیستم متصل کنید.رفع مشکل ناپدید شدن موس در ویندوز ۱۰ با بررسی وجود بدافزارگاه نیز ممکن است سیستم شما به بدافزار ها آلوده شده باشد. با کمک یک آنتی ویروس، سیستم خود را اسکن کنید.رفع نشان ندادن موس در ویندوز با فعال کردن موسدکمه های Win+R را فشار داده و در پنجره باز شده عبارت main.cpl را تایپ و اینتر کنید.حال به تب Device Settings بروید. (می توانید از دکمه Tab استفاده کنید.)مجدد با کمک کیبورد گزینه Enable را انتخاب کرده و اینتر را بزنید.بررسی تنظیمات نشانگر موس برای حل مشکل کار نکردن موس در ویندوز ۷برای رفع از کار افتادن موس در محیط ویندوز، دکمه های Win+R را فشار داده و در پنجره باز شده عبارت main.cpl را تایپ و اینتر کنید.به تب Pointer Options بروید.تنظیمات زیر را اعمال کنید:

گزینه Enhance Pointer Precision را غیر فعال کنید.Display Pointer Trails را فعال کنید.Hide Pointer While Typing را غیر فعال کنید.Show Location of Pointer When I Press The CTRL Key را فعال کنید.

سپس گزینه های Apply و OK را بزنید و ویندوز را ریستارت کنید.در پایان برای مطالعه بیشتر، مطالعه مطلب ۱۸ روش رفع مشکل نشناختن یا کار نکردن موس و کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر را هم فراموش نکنید.

جمعه 23 اسفند 1398 - 00:14
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :