صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
روش غیرفعال سازی و رفع مشکل اسمارت اسکرین ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 1003
نویسنده پیام
raha
آفلاین



ارسال‌ها: 34
عضویت: 22 /12 /1398
روش غیرفعال سازی و رفع مشکل اسمارت اسکرین ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نحوه رفع ارور اسمارت اسکرین (SmartScreen) ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

How to Fix SmartScreen Problems in Windows 10 , 8.1 and 7
اسمارت اسکرین فیلتر چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت: SmartScreen یک لایه امنیتی اضافی را فراهم می کند که به محافظت از رایانه شخصی کمک می کند. حال که فهمیدیم smart screen چیست و چکار می کند، حتماً خواهید گفت این برنامه برای رایانه شما بسیار خوب است اما بدانید این برنامه در کنار مزایا معایبی نیز دارد. برای مثال ممکن است از باز شدن نرم افزار های قابل اعتماد نیز جلوگیری کند و ارور Windows protected your pc را نمایش دهد. حذف اسمارت اسکرین امکان پذید نیست و به هر حال فعال یا غیر فعال کردن اسمارت اسکرین به شما بستگی دارد و می توانید با توجه به نیاز های خود یکی از این موارد را انتخاب کنید.
غیرفعال نمودن اسمارت اسکرین در ویندوز۱۰
با به روزرسانی سازندگان ویندوز ۱۰، اکنون تنظیمات SmartScreen در رابط Windows Defender قرار گرفته است. میانبر Windows Defender Security Center را در منوی Start خود باز کنید. اگر منوی استارت شما کار نمی کند ، نمی توانید وارد قسمت Windows Defender Security Center شوید.
تصویر: https://anzalweb.ir/wp-content/uploads/2020/03/How-to-Fix-Windows-Smartscreen-problems-1.png
برای یافتن این تنظیمات، روی نماد “App & browser control” در نوار کناری Windows Defender کلیک کنید.
سه فیلتر مختلف Windows SmartScreen وجود دارد و می توانید هر یک از گزینه ها را اتنخاب کنید. Block، برنامه های ناشناخته را مسدود می کند. Warn را برای مشاهده هشداری که می توانید روی آن کلیک کنید انتخاب کنید تا Windows SmartScreen به طور کامل غیرفعال نشود. اگر «Warn» را فعال کنید، SmartScreen همیشه محتوای خطرناک شناخته شده را مسدود نمی کند ولی فقط قبل از اجرای برنامه های ناشناخته به شما هشدار می دهد. برای غیر فعال کردن کامل SmartScreen روی Disable کلیک کنید. اگر آن را به طور کامل غیرفعال کنید، SmartScreen قادر به مسدود کردن فایل های خطرناک شناخته شده نیست.
روی Check apps and files کلیک کنید تا وارد تنظیمات SmartScreen شوید.
تصویر: https://anzalweb.ir/wp-content/uploads/2020/03/How-to-Fix-Windows-Smartscreen-problems-2.png
از قسمت SmartScreen for Microsoft Edge می توانید تنظیمات SmartScreen مربوط به مرورگر مایکروسافت ادج را انجام دهید. با فعال کردن این قسمت، SmartScreen، فقط از مرورگر مایکروسافت محافظت می کند.
از قسمت SmartScreen for Windows Store apps می توانید تنظیمات SmartScreen مربوط به Windows Srore Apps را انجام دهید. با فعال کردن این قسمت، SmartScreen، به محتوایی که توسط برنامه های دانلود شده از Windows Store، بارگیری می شود توجه کرده و در صورت لزوم آن برنامه را غیر فعال کرده یا هشدار می دهد.
تصویر: https://anzalweb.ir/wp-content/uploads/2020/03/How-to-Fix-Windows-Smartscreen-problems-3.png
Smart screen غیرفعال کردن در ویندوز ۸
در ویندوز ۸، شما تنظیمات مربوط به SmartScreen را در کنترل پنل مشاهده خواهید کرد.
برای رسیدن به این بخش، به این قسمت بروید: Control Panel > System and Security > Action Center
بخش Security را باز کنید، Windows SmartScreen را در لیست پیدا کرده دهید و Change Settings را در زیر آن کلیک کنید.
شما در این بخش می توانید سطح دسترسی SmartScreen را تعیین کنید. گزینه اول را برای فعال کردن به طور کامل، گزینه دوم را برای نشان دادن اخطار قبل از منابع خطرناک و گزینه سوم را برای غیر فعال کردن آن انتخاب کنید.
تصویر: https://anzalweb.ir/wp-content/uploads/2020/03/How-to-Fix-Windows-Smartscreen-problems-4.png
نحوه رفع ارور اسمارت اسکرین
موارد زیادی وجود دارند که می توانند باعث بروز ارور Windows SmartScreen can’t be reached right now شوند. اگر این ارور را دریافت می کنید، نگران نباشید چون این مشکل نیز قابل حل است. برای رفع ارور Windows Smartscreen can’t be reached با ما همراه باشید.
حل مشکل اسمارت اسکرین در ویندوز ۱۰ با چک فعال بودن SmartScreen
قبل از اینکه تعمیرات اضافی را بررسی کنیم، اطمینان حاصل می کنیم که فیلتر SmartScreen در دستگاه شما فعال شده است. با دسترسی به مرکز Defender Windows می توانید این موضوع را به راحتی بررسی کنید.
در اینجا یک روش سریع در مورد اطمینان از فعال بودن SmartScreen در دستگاه شما وجود دارد:
کلید Windows + R را فشار دهید. سپس، ms-settings: windowsdefender را تایپ کرده و Enter را فشار دهید تا بخش امنیت ویندوز در تنظیمات باز شود.

دوشنبه 11 فروردین 1399 - 18:20
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :